donderdag 15 augustus 2013

Bedankt!

Lieve dames,

Allereerst bedankt voor jullie lieve  reacties op mijn vorige blogberichtje! Het heeft mij doen besluiten toch lekker door te gaan met mijn blog, ook al staat het momenteel op een laag pitje, dus dames, BEDANKT!!
 
Ik heb vanochtend eens even al mijn gemaakte dingetjes uitgestald en ik laat jullie even zien wat ik zoal gemaakt heb. Het is niet zoveel (en niet alles staat erop), maar wel met liefde gemaakt.

Zijn jullie er klaar voor?




Allereerst een temaribal





Een varkentje en eendje uit het boekje Zoomigurumi





Een flamingo van decopatch




En vlak voor ik op vakantie ging kocht ik nog een leuk pocketformaat haakboekje waar ik een girafje (sleutelhanger) uit maakte (heb 'm weggegeven, dus geen foto) en een lief klein schildpadje.





Het kleine schildpadje heeft een mooi plaatsje gekregen.
 
Afgelopen zaterdag kwamen we terug van een heerlijke vakantie in Duitsland, Barntrup, in het mooie Teutoburgerwald. In Barntrup vond op een dag een trödelmarkt plaats, waar we even zijn wezen kijken. Hier vond ik dit leuke vaasje voor maar € 0,50. Ik was weg van de kleuren en de vorm en kon 'm niet laten staan. Nu nog een leuk veldboeket er in!



En last but not least....ik ben bezig met het decopatchen van een hond. Ik gebruik 5 mooie vellen decopatchpapier en ben al een heel eind op weg. Als ie gereed is, laat ik 'm zien!

Nu, dit was het eerst weer hoor, tot de volgende keer!

liefs,
Andina

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je toch lekker blijft bloggen. Je hebt al weer genoeg om aan ons te laten zien.Ik vind die flaminga wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat we je konden overhalen om toch te blijven bloggen. Wat maakt het uit als je een tijdje geen zin of tijd hebt, dan blog je toch niet. Je bent ons niks verschuldigd hoor. Het is jouw blog en doet lekker wat jij wil.

    Wel leuk om je nieuwe creaties weer te zien. Tot een volgende keer.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties, vooral die bal, die vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creaties heb je gemaakt. Super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen