woensdag 5 juni 2013

Stoppen of doorgaan...

Daar ben ik eindelijk weer...

Het is al een tijdje rustig hier. Eerlijk gezegd denk ik er over om te stoppen met m'n blog. Ik heb niet veel om te laten zien de laatste tijd en ik haak ook weinig op het moment. Ook jullie leuke blogs gaan aan mij voorbij en waarom? Druk met andere bezigheden. Ik gun me de tijd niet echt om te haken vrees ik. De fut is er wat uit. En dan denk ik...jullie zullen het wel saai vinden, zo'n blog waar zo weinig op geblogd wordt en aangezien ik ook niet de tijd neem om op jullie leuke blogs te reageren, had ik zoiets van....misschien kan ik er beter mee stoppen.
 
Ik gun mezelf nog een paar maanden en dan neem ik een beslissing. Stoppen of niet.....

***
 
Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan dit lieve aapje. Het patroon vond ik op Pinterest.
 





En........m'n sjaaltje is af! Ik heb 'm al uitgeprobeerd en ben er super blij mee!




Tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

  1. Oh, dat zou jammer zijn maar wel begrijpelijk als de fut eruit is en je met andere dingen bezig bent.
    Wie weet over een poosje komt de zin in het bloggen misschien weer terug.
    We wachten af.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een enorm schattig aapje gehaakt en een heel mooi sjaaltje, ik noem ze beiden zeker niet saai! JE hoeft toch niet dagelijks of zelfs wekelijks te bloggen ? Je bepaalt zelf wanneer je daar zin in hebt en wanneer je vind dat je iets te melden hebt. Ik zie vanzelf wel in mijn leeslijst als er iets nieuwss op je blog te staat. Ik zou het jammer vinden als je stopt met je blog, maar het is uiteraard geheel aan jezelf of je besluit te stoppen of door te gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom zou je stoppen? Je kan het toch ook even op een laag pitje zetten. Misschien komt de zin vanzelf weer. Ik heb ook geregeld een blogdip en lees ook lang niet alles (meer) wat er voorbij komt, maar toch af en toe heb ik even weer inspiratie....
    Enne...je hebt dus toch wel mooie dingen gehaakt hé? ;)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwww dat aapje meis .... geweldig!!!!!!!
    Ik denk ook meis, waarom stoppen??? Of je nu een tijd wel of niet veel laat zien en of nu wel of niet veel reageert dat maakt toch niets uit. Is veels te leuk je zo nu en dan wel langs te zien komen!!!!!! Ik zou het in ieder geval heel jammer vinden hoor ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig aapje. Wat maakt het uit als je niet zo vaak blogt, je moet het niet als een verplichting zien maar gewoon af en toe iets laten zien is toe al goed. Nu is het misschien even wat minder maar er komt vast wel weer een periode dat je weer zin hebt om iets te maken. Lekker blijven doen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het fijne aan bloggen dat het geen verplichting is... Doe rustig aan en geniet van wat je maakt! Groetjes paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou je niet willen missen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Andina,
    Eerlijk gezegd weet ik niet meer hoe ik op het Zentangle ben gekomen. Ik weet nog wel dat ik in België een veel te dure doos kocht met daarin wat papier een pen, potlood en een DVD. Later keek ik via Google op Zentangle en ging er een wereld voor mij open. Toch, omdat het zoveel wordt gedaan en eigenlijk iedereen dergelijke tekeningen wel kan maken, heb ik een eigen weg gezocht. Ik teken mooie composities in een thema. Ditmaal 'Landleven'. Ook maak ik er wel in combinatie met waterverf. Willekeurige kleur lekker nat op een schoon vel, laten drogen en er vervolgens in tekenen. Je laten leiden door de kleuren om er figuren in te tekenen. Bijvoorbeeld schelpen in geel, bruin, oker of visjes in blauw, groen. Deze techniek heb ik nog uitgebreid met krantenknipsels waarop een onderwerp voorkomt zoals b.v. 'mooie zomer'. Ik scheur het krantenknipsel, plak het op en bewerk het met waterverf, vervolgens bedenk ik een afbeelding voor zentangle die op het onderwerp zomer van toepassing is. Je krijgt dat heel bijzondere werkjes, die dan afwijken van wat al die anderen met Zentangle doen. Ik ken iemand die neemt afbeeldingen uit een kleurboek van haar kinderen, neemt deze over op wit papier en vult ze in op de Zentangle manier. Het kan, ziet er leuk uit, maar het is niet helemaal iets van jezelf. Klein advies nog, ook al ben je niet zo actief op je blog, niet weg doen hoor. Je ziet maar weer hoe je via andere blogs op ideeën komt en dat is voor elke 'crea bea' een must.
    Fijne weekend en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herken wat je schrijft! Maar gewoon blijven, dat heb ik ook besloten. Hierboven las ik het ook al, het is geen verplichting, dus wat komt dat komt. Ik geniet ook van je creaties al ben ik ook nog weinig aanwezig:)
    Lieve groet Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat sjaaltje is wel héél leuk! Je moet het natuurlijk zelf weten of je stopt met bloggen of niet. Ik heb het zelf ook druk gehad maar nu neem ik de tijd om alles bij te lezen en mijn eigen blog nieuw leven in te blazen. Hopelijk hou ik dit vol. En hopelijk weet je snel wat je nu echt wilt. Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen