zondag 10 februari 2013

Voorjaar?

Krijgen jullie ook zo'n zin in het voorjaar? Het zonnetje schijnt, strakblauwe lucht boven ons huis en die sneeuw.....nou ja, die nemen we dan maar voor lief......voorjaar, kom maar op!
 
Dat deed me ineens denken aan het sjaaltje waar ik in de herfst mee ben begonnen en vervolgens heb laten liggen. Zojuist kwam ik het weer tegen onderin de mand. Die moet nu wel af, anders kan ik 'm straks niet dragen. Dat zou jammer zijn.


Ik ben nog steeds bezig met mijn vogeltjesproject. Het vlot niet zo. Zit te dubben hoe ik het zal doen, wat ik zal gebruiken, etc. Nou ja, ik zie vanzelf het licht......
 
Zal ik jullie eens vertellen wat ik binnenkort van plan ben te doen? Correctie....ga doen??
Een poging tot hardlopen. Ik vond dat ik nodig wat aan m'n conditie moest doen. Ik heb me opgegeven voor een beginnersgroep met het uiteindelijke doel binnen 3 maanden mee te doen met een 5 km. loop. Arghhh.....ik vind het zo spannend! Ik heb zo'n slechte conditie, dat ik hoop dat ik het volhoud. Wordt vervolgd ladies!
 
Nog 4 nachtjes slapen en dan ben ik jarig, ja inderdaad op Valentijnsdag ;-) Weer een jaartje erbij.....des te meer reden om eens wat aan sport te doen haha.....
 
Ik wens jullie nog een fijne dag!
 
 

7 opmerkingen:

  1. Wat een goed voornemen, heel veel succes!
    Mooi sjaaltje, zou inderdaad heel zonde zijn als dat niet gedragen wordt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww mooi sjaaltje, lijkt me een leuk patroon ...wil je het patroon delen ?
    marjovandenberg@hotmail.com

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een mooi sjaaltje,dan krijg je al helemaal zin in het voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief sjaaltje, welk patroon gebruik je?

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je je e-mail achterlaat, wil ik je het patroontje wel even toe mailen....

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen