zondag 30 december 2012

Twee dikke vrienden

Verstoppertje....daar houden ze van, giraffe en kikker.
Giraffe doet zijn pootjes voor z'n oogjes: 'ik ben er niet', maar kikker heeft hem al gezien.........



Giraffe is trouwens best een ijdeltuit, zie hem daar nu es zitten op m'n keukenrolhouder......




En ja...laat je mooie haren en je grappige staartje ook maar even zien.......


 
Giraffe en kikker....twee dikke vrienden.....
 


En met deze twee amigurumibeestjes sluit ik dit (blog)jaar af.
De patroontjes van deze lieve beestjes vind je in het boekje
Dierenhangers haken van Annemarie Arts.

***

Ik wil jullie bij deze bedanken voor het volgen en lezen van mijn blogberichtjes en voor al jullie leuke, lieve en grappige reacties die jullie hier achterlaten. Ik geniet van jullie reacties en van het lezen van jullie eigen blogs, waar ik veel inspiratie op doe. Het is ook leuk om te zien dat een aantal vaste bloglezers op praktisch elk blogberichtje van mijn kant de moeite nemen om een reactie achter te laten. Of het nu een kort of een lang berichtje is, ik vind het super, bedankt daarvoor! 

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe en een creatief 2013!

Liefs,
Andina

12 opmerkingen:

  1. hihi wat een leuke fotosessie zeg ♥
    ik wens jou andina een goed uiteinde en een tof 2013 waarin creatief centraal staat en natuurlijk gezondheid

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een leuk stel! Gaan ze nog meer vriendjes krijgen? Er staan zo veel leuke in dat boekje :-)
    Ik dank jou voor het onderhouden van je blog, altijd leuk als er weer wat nieuws staat. En dank je wel voor de reacties op mijn blog, daar word ik ook erg blij van!
    Ik wens jou en je familie ook een fantastisch 2013 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die giraf ..... geweldig meis .... die kleuren .... echt super!!!!!!
    Kikker is ook leuk hoor hihihihihi

    Enne lekker blijven bloggen! Ik geniet ervan hoor!!!!!!

    Een hele fijne jaarwisseling meis en een fantastisch 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kikker en giraf! Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog heb je ik wil je graag volgen ,de giraffe en kikker zijn supergaaf
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cute ! Colors are lovely!:) your creations are very beautiful

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn dochter van 10 jaar zou graag je kikker maken. Is daar een patroon van beschikbaar ? Ik heb Winston zelf ook al gemaakt, maar dan in het paars. Ik was er ook meteen weg van. Bedankt voor je reactie, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ilse, het patroontje staat in een boekje dat ik gekocht heb. Het heet Dierenhangers haken van Annemarie Arts.
      groetjes,
      Andina

      Verwijderen
    2. ok, wist ik niet. Ik ga op zoek. Bedankt ! ilse

      Verwijderen