zondag 16 december 2012

Op naar kerst!

Hallo allemaal!

Tsjonge, wat gaat de tijd ook snel zeg. Nog even en het is alweer Kerst en voor je het weet knallen we het jaar uit, op naar 2013!

Nog één weekje dan hebben onze kinderen kerstvakantie. Donderdagavond organiseert de school van onze kinderen een kerstdiner. Dit houdt in dat een aantal ouders (vrijwillig)  lekkere kindergerechtjes maakt, zoals patat, pannekoeken, soep, stokbrood, salade, toetjes, etc. De klas is dan heel gezellig ingericht en als je wil mag je je mooiste kleren aantrekken.
 
Vanochtend hebben mijn dochter en ik geoefend met het maken van krullen in haar haar (voor het kerstdiner). Ze hebben hooguit een half uur goed gezeten die warmwaterkrullers, toen waren ze weer uitgezakt ;-). Het stond haar wel supermooi! Donderdag doen we een nieuwe poging en dan hoop ik dat ze wat langer zitten.
 
Afgelopen week hebben we de kerstboom opgetuigd. M'n gehaakte engeltje en kerstklokje die ik vorig jaar maakte heb ik er weer ingezet en ook mijn kerstballen en het kleine kerstsokje die ik afgelopen week maakte hebben inmiddels een plekje gekregen in de boom.



 
 
Het leuke patroontje van de kerstballen vond ik hier en het patroontje van het sokje staat hier. Komende week probeer ik nog een paar kerstballen en sokjes te haken. Beide patroontjes zijn niet moeilijk te maken en snel klaar. Als je weinig tijd hebt en snel resultaat wilt, zijn dit leuke patroontjes.
 
Ik wens jullie alvast fijne Kerstdagen!
 
Liefs,
Andina
 


5 opmerkingen:

  1. Succes met de krullen van de week :-)

    Enne mooie kerstboom meis!!!!
    Met name die kerstballen vind ik geweldig!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke patroontjes. Vooral die kerstballen zijn lekker vrolijk.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kersballen. Door te variëren in kleur zijn ze naar ieders smaak aan te passen. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf dat je krullen wil maken in het haar van je dochter maar jammer dat het er weer uit zakt
    Dit gebeurt ons ook en daarom doe ik er eerst haarversteviger Junior van Schwarzkopf in en ga dan stylen
    Blijft bij ons dan twee dagen zitten.............
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoop dat de krullen zijn gelukt ha ha
    en wat een enorme leuke dingen heb je gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen