vrijdag 19 oktober 2012

Vreugde en verdriet

Vreugde en verdriet.....ze liggen vlak bij elkaar....

Vreugde vanwege de verjaardag van ons meissie vorige week. Ze werd alweer 8, een grote meid wordt het alweer. In groep 5 zit ze nu en het wordt al een echte dame.
 
Verdriet om lieve poes Loeka die in dezelfde week plotseling  overleed (we hadden haar nog maar een half jaartje). We missen haar, het is stil in huis nu. Binnenkort gaan we dan ook op zoek naar een nieuwe poes of misschien wel twee, wie weet.

***

Deze week was er gelukkig een van verrassingen; ik kreeg van iemand die om gezondheidsredenen gestopt is met haken, een doos vol met bolletjes haakkatoen in alle kleuren van de regenboog, diverse haakboeken, breiboeken, naaiboeken, boeken met patroontjes van vriendschapsarmbandjes, zakken vulsel, en een zak met verzwarende kleine balletjes (ik weet niet hoe je ze noemt).

Geniet even mee:

 
 




 

Nou, was dat genieten of niet.....ik ben er zo ontzettend blij mee, dat kunnen jullie je wel voorstellen denk ik. Ik ga straks heerlijk met een bakkie thee al die mooie boekjes doornemen en me verlekkeren aan de vele patroontjes die er in staan. Breien is niet mijn sterkste punt, maar daar komt nu vast wel verandering in na het zien van al die leuke patroontjes en handige handboeken. En dat leuke naaiboek op de onderste foto links is natuurlijk meer dan welkom, omdat ik toch ook graag met de naaimachine aan de slag wil.
 
Fijn weekend allemaal!
 
Liefs,
Andina
 
 
 
 
 
 

14 opmerkingen:

  1. O, wat naar van Loeka. Kan me voorstellen dat het stil in huis is.
    Maar wat een mooie kleuren wol en boeken heb je gehad!

    Groetjes Geralien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola. Siento mucho la pérdida de tu gato. Que colorido de lanas y cuantas revistas, es un regalo muy bonito.
    Feliz fin de semana.
    Susana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst nog gefeliciteerd met je meisje (zeg maar Grote Meid).
    En wat sneu van het poesje, dat zijn altijd nare dingen.
    Gelukkig heb je nu wel iets om je zinnen mee te verzetten, wat geweldig dat je dit zomaar gekregen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo waar van dat vreugde en verdriet meis!

    Gefeliciteerd met je meissie.

    Gecondoleerd met het plots wegvallen van Loeka. Kan me helemaal voorstellen hoe je haar mist :-(

    Maar wat een schat aan materiaal heb je gekregen!!! Sneu als iemand stopt maar een feesie voor diegene die het dan "erft" :-)
    Lekker bladeren, genieten en ideetjes opdoen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verdiet en vreugde idd.
    Nog gefeliciteerd met je dochter en die boeken en bolletjes
    katoen! super toch...
    Fijn weekend
    Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de jonge dame, sterkte met het verlies.

    Jee, wat heb jij een hoop moois gekregen! Heel veel plezier er mee (dat gaat vast wel goed komen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooooo, wat een hoop prachtigs heb jij gekregen. En dan ook nog een jarige dochter. Dat moet het gemis van de poes wel een klein beetje goedmaken toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. amaai! Van zo'n doos zou ik ook wel vrolijk worden! Zo veel boeken en wat een mooie kleuren garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een rare dagen zijn het dan, het ene moment vreugde, het andere moment verdriet. Nog gefeliciteerd met je dochter.
    Misschien hebben ze in het asiel nog wel een leuke poes voor jullie.
    En wat een geweldige verrassing zat er in de doos zeg... Jeetje, daar ben je vast en zeker heel dankbaar voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aie... ik ben niet snel jaloers.... maar bij het zien van die doos gevuld met katoen en de boekjes nu toch wel een beetje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een doos vol! Was al een beetje nieuwsgierig naar je ontvangen gift, dit is geweldig!
    En ik heb het gehoord van Loeka, sterkte met het verlies....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je dochter!! En wat rot van de lieve poes.... En jee, wat een indrukwekkende doos vol, dat is zeker genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen