vrijdag 5 oktober 2012

Oefenen...

Ik ben sinds kort een grote fan van Pinterest. Wat je daar al niet op kunt vinden.....bijna dagelijks zit ik me te verlekkeren aan al die mooie foto's van haakwerkjes, naaiwerkjes, andere creabeadingetjes, maar ook prachtige foto's van de natuur, sport, lekker eten en ga zo maar door. Zo vond ik ook leuke zentangle ideetjes en tutorials. De meeste van deze pins en borden zijn in het Engels en de meeste boeken ook. Toch zou ik nog eens graag een Nederlands boek willen bemachtigen, gewoon omdat dat lekkerder leest en ik me er graag wat meer in wil verdiepen. Afgelopen week maakte ik deze zentangletekening.


Het is nog maar een begin hoor, dus zo heel bijzonder is ie niet, maar ik vond 'm wel grappig, dus laat ik 'm toch maar zien. Aan de buitenzijden van de tekening zie je ook patroontjes die er eigenlijk niet echt bij passen, maar het was ook eigenlijk meer een kwestie van uitproberen en kijken wat er gebeurt en of het lijkt en dat kan goed uitpakken of niet. De foto staat eigenlijk gedraaid, want m'n mobieltje wou niet meewerken.....Wat ik zelf het mooiste stuk van de tekening vind is die bloem daar links in de hoek en die rechterbloem vind ik ook aardig gelukt. Ach en zo rommelen we wat aan. Beetje uitproberen en flink oefenen en dan komt het vanzelf goed.....
 
Wat ik ook op Pinterest vond was de Nederlandse vertaling van een uiltje dat ik in eerste instantie had gezien op dit blog.


De  Nederlandse vertaling vind je bij haar. Wat een schatje hè......

Ik wens jullie een fijn weekend!





3 opmerkingen:

  1. Absoluut niet verslavend Pinterest hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee echt niet verslavend hè !
    ik volg je hoor op pinterest :-)
    En wens je nog veel meer inspiratie !

    BeantwoordenVerwijderen