zondag 23 september 2012

(J)oehoe!

 
Lieve dames,
 
Bedankt voor jullie leuke reacties op het 'afwasmiddelschortje' (mooi scrabblewoord...).
Het schortje was best makkelijk te maken hoor, maar ik heb nogal de neiging om het voetpedaal wat te hard in te drukken en dan gaat dat ding ineens zo snel, te snel soms. En als je dan zo'n klein stukje stof hebt en ook nog zo nodig met biesband wil werken, dan  moet die naaimachine niet te snel gaan. Ik moet daar nog even een weg in zien te vinden, maar dat komt vast wel goed.
 
 
Ziehier mijn tweede naaiproject......

 
...voor een beginneling toch best aardig gelukt vind ik...
 
Ik heb dit uiltje zelf bedacht, dus zonder patroon. Best leuk om te doen.
Aan de ene kant ben ik nog niet helemaal tevreden over hoe hij er uit ziet,
aan de andere kant, ik weet ook even niet wat ik er nog aan zou willen veranderen.
Dus we laten hem zo!
 
Fijne avond iedereen,
Andina

6 opmerkingen:

  1. Ik vond die schortjes al zo leuk,maar deze uil vind ik heel moo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem leuk!
    Probeer eens je pedaal om te draaien (voor=achter, achter=voor) en dan iets dichter bij zetten, anders krijg je pijn in je kuiten ;-), zo heb je misschien beter controle over de snelheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga ik zeker proberen, dank je voor de tip!

      Verwijderen
  3. Wauw wat een schattig uiltje! Knap hoor, voor een tweede naaiproject. Leuk ook dat je meedeed met Link Your Stuff.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hola. A mi me gusta como te ha quedado.
    besos

    BeantwoordenVerwijderen