vrijdag 14 september 2012

Afwasmiddelschortjes

Het hek is van de dam.......mijn eerste naaiprojectje is een feit!

TATARATAA!!!




Het idee is niet van mij hoor, dat heb ik uit een Duits tijdschrift, welke ik een paar maanden geleden kocht tijdens een bezoekje aan het Emspark in Leer. Op de website www.himmelrosa.de zie je meer van deze leuke schortjes. Ik heb er twee proberen te maken en ik vind ze aardig gelukt. Ben best een beetje trots op mijzelf.....mag hè?

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Andina

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie schortjes. Staat een stuk gezelliger op het aanrecht. En viel het naaien op de naaimachine mee?
    Ik heb namelijk ook nog nooit geprobeerd. Haak en borduur wel maar naaimachine heb ik me nog niet aangewaagd.
    Ik vind het een erg leuk idee! En goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk (en netjes!) gedaan! Daar mag je zeker wel trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo en of je daar trots op mag zijn!
    Fleur en kleur op het aanrecht! Leuk!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nu nog eentje voor jezelf ? Wél bijpassend natuurlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag zeker trots op jezelf zijn. Wat goed gelukt! Op naar het volgende naaiproject? Fijn weekend! Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, wat grappig Andina! En je mag idd trots zijn op jezelf hoor, goed gelukt.
    Fijn weekend en gezellig afwassen..
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig idee! Goed gelukt petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel erg leuk en mooi gemaakt!!
    Fijn weekend, Geriene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je 1e naaiprojekt en dan met baisband? Wel goed gelukt trouwens!
    En wat dat haakprojekt betreft; ik vind die schaatsjes geweldig maar denk dat je voor de uil gaat (?)
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit heb ik nooit eerder gezien, wat leuk zeg!!

    Groetjes, Saskia
    www.sas--kia.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze zijn heel mooi geworden.
    groetjes zwaantje
    www.zwaantjecreatief.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He wat een leuk projectje!
    Ik weet niet of het efficiënt is maar het staat wel erg gezellig op het aanrecht!
    Zo is het zelfs leuk om een fles afwasmiddel cadeau te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen