vrijdag 17 augustus 2012

We zijn weer terug!

Hallo allemaal!

We zijn weer terug, een weekje al hoor, maar het is zulk lekker weer dat ik even geen zin had om te bloggen. We zijn twee weken naar Duitsland geweest, op de camping. Niet ver van hier, maar het is al drie jaar ons favoriete plekje.

Naast het relaxen op de camping hebben we natuurlijk ook nog een aantal leuke plekjes bezocht en hier en daar wat gewinkeld in kleine en grote plaatsen en heb ik natuurlijk rondgesnuffeld in winkels op zoek naar haakboeken en garen. Haakboeken heb ik deze vakantie niet gekocht, ik heb er nog zoveel liggen, goed hè! Wat ik wel heb gekocht is dit:


De kleine bolletjes zijn elk 100 gram polyacryl en die hele grote bol is 500 gram polyacryl en het draad is 1.125 meter lang. Nou, die moest ik natuurlijk meenemen. En zo goedkoop!



Hoewel alle bollen van hetzelfde materiaal zijn, zijn de kleinere bollen heerlijk zacht.


Ik heb van alle kleuren eentje meegenomen (de kleuren zijn trouwens in het echt helderder dan op de foto). Het is lekker dik garen, lijkt me heerlijk om hier wat moois van te maken, ik heb alleen nog geen idee wat.......en die grote bol.....mmmm....m'n handen jeuken, misschien een mega knuffel, of zo'n amineko (schrijf ik dat zo goed?)

In de vakantie heb ik niet veel gehaakt, ik heb m'n poncho afgemaakt, die is prachtig geworden en lekker warm als het 's avonds afkoelt en je nog lekker lang buiten wilt zitten. Ik laat 'm op een ander moment wel even zien. En verder ben ik tussendoor nog bezig met m'n sjaaltje. Daar ben ik nog wel een tijdje mee bezig hoor, af en toe haak ik een rijtje of meer, het is heel dun garen, dus je ziet niet zo snel resultaat. Het is wel erg lekker materiaal om mee te haken trouwens.


Zo, ik ga weer lekker verder genieten van het weekend en het prachtige weer!

Liefs,
andina

4 opmerkingen:

  1. Welkom thuis weer!
    Die grote bollen heb ik vorig jaar ook al eens gezien, zo gigantisch!
    En al die andere kleurtjes? Ik roep meteen "een tas!" omdat ze zo mooi bij elkaar passen en dat is zo'n heerlijk haakproject ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt jezelf ingehouden met kopen. maar wel hele leuke kleuren. succes met maken/haken. groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je een geslaagde week in Duitsland hebt gehad. Je hebt weer mooie bolletjes op de kop getikt! Ben heel benieuwd naar je poncho.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke vakantie gehad en ook nog schitterende wol gescoord. Je bent/was goed bezig hihihi

    BeantwoordenVerwijderen