vrijdag 31 augustus 2012

Tijd voor een feestje met Give-Away

Hebben jullie het al gezien? Ik heb inmiddels 100 volgers, welkom allemaal!

Ik ga dit heuglijke feit vieren met een echte Give-Away! Jawel!

Wat heb ik weg te geven?

Ik heb een aantal jaren geleden op een beurs dit viltpakketje gekocht (bij Atelier Marinke). Het gaat om het vilten meisje met bloem. Al die tijd heeft dit leuke pakketje in mijn kast gelegen.....totdat ik het laatst weer tegenkwam en aangezien het toch niet zo mijn ding is, ga ik dit pakketje weggeven in de hoop dat er iemand is die meer met dit viltpakketje doet dan ik!
 

Wat 'moet' je er voor doen?

- Wordt volger van mijn blog (ik hoop dat je ook volger blijft na mijn Give-Away...)
- Maak op je eigen blog reclame voor mijn Give-Away

Dat is alles!

Tot wanneer kun je reageren?

Je kunt reageren tot en met 16 september aanstaande, daarna volgt de uitslag.

Ik wens jullie een heel fijn weekend,

liefs,
Andina

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met dit blogsucces!
    Ik doe niet mee met je give-away, ik denk dat het pakketje bij mij ook maar zal blijven liggen, maar ik heb je wel even gelinked op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prificiat met je 100 volgers ...en ik sluit me bij Angelique aan, bij mij zou het ook blijven liggen ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat gaat lekker. Ik doe ook niet mee om dezelfde reden. Maar in ieder geval gefeliciteerd met je 100 volgers!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Durf het bijna niet te zeggen maar ik ben ook zo druk met andere dingen bezig dan vilt.
    Wel gefeliciteerd met je 100 volgers, super!
    Fijn weekend...
    Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met jouw 100 volgers ik wou dat ik dit ook al bereikt had maar ja wie weet ooit ;).
    ik doe wel graag mee met jouw give away ik werk af en toe wel met vilt en maak bloempoppetjes van vilt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe heel graag mee met deze prachtige give away. Ik heb geen blog, dus kan je niet promoten, maar ik hoop dat dit geen probleem is. Groeten Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe wel heel graag mee hoor. Ik ben ook meteen even volger geworden van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook heel graag mee met je give-away, en plaats nog een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hola Andina. Muchas felicidades por tus 100 seguidores y espero que sean muchos más¡¡¡¡ Me apunto a tu sorteo y te enlazo en el lateral de mi blog.
    besos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hola otra vez. Mi blog también está de sorteo si quieres participar aún estás a tiempo hasta el 15 de septiembre.
    Feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hola! me encanto tu blog, es muy bello todo lo que aparece aqui! me apunto en el sorteo y te seguire por siempre, me llevo el enlace a mi casita virtual, saludos desde Chile, Malva
    www.malvaychocolate.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, ik doe héél graag mee! Ik plaats ook een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met dit mooie aantal volgers! Ik ben vandaag weer eens aan het knutselen geslagen met vilt en dit pakketje vind ik heel erg leuk dus ik waag graag een kansje zo op de valreep. Ik plaats nog wel even een linkje, ook al eindigt de inschrijving morgen.

    Groetjes, Saskia
    www.sas--kia.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen