vrijdag 24 augustus 2012

Over poncho's en doodles

Jullie hebben nog een poncho tegoed van mij.......

Dit is 'm dan! Het patroon is van Drops en ik heb dezelfde kleuren gebruikt als op de originele foto op hun site, omdat ik de kleurencombinatie zo mooi vind.



*****

Tijdens de vakantie op de camping heb ik mijn eerste doodle gemaakt. Het leek me zo leuk het eens te proberen. Ik kocht een schetsboek en een dunne, zwarte pen en ben gewoon begonnen. En dit is het resultaat.


Misschien ga ik er nog wel meer maken, ik heb de smaak te pakken  namelijk.....
(morgen en overmorgen wordt het toch snertweer.....)
 
Fijn weekend!


3 opmerkingen:

  1. Aha, verborgen talenten drijven boven!
    Die doodle is hartstikke mooi!
    Net als je poncho, maar dat talent is al bekend hier! ;-)
    Fijn weekend, doodle-se!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig die doodle. Ik had er nog nooit van gehoord!
    Die poncho is heel leuk geworden. Idd hele mooie kleuren. Daar ga je vast plezier aan beleven.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie poncho is het geworden, staat ook nog altijd op mijn lijstje ..

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen