dinsdag 24 juli 2012

De zomer is begonnen!

Het is zomer! Nou ja, eventjes dan......maar deze week hebben we weer binnen, toch?

Deze week genieten de kids van hun eerste week vakantie. We hebben het zwembadje opgezet, dat eigenlijk al veel te klein is, maar je kunt er heerlijk in badderen.


Met dit warme weer moet je niet teveel doen....dus.....lekker buiten zitten, genieten van het zonnetje, blij zijn met de schaduwplekjes in de tuin en een beetje haken.......


Deze poncho had ik voor mezelf in gedachten. Het garen waar ik mee haak is alpacawol in 5 verschillende kleuren en ik haak met een dubbele draad. Ik moet er nu niet aan denken hem aan te trekken ;-). Er moeten nog een paar rijtjes onder en dan is ie klaar...Deze poncho was eigenlijk bedoeld als vakantieproject hihi, ach kan ik 'm mooi aan in de vakantie, toch? Dat is bijna hetzelfde....



M'n tweede vakantieproject wordt een herfst- annex lentesjaaltje in ecru. Het garen dat ik gebruik is vrij dun, Lace Merino van Lana Grossa. Heerlijk zacht materiaal, geschikt voor een fijn sjaaltje. Het enige 'nadeel' is dat ik hier nog wel een tijdje mee bezig ben......maar ach, het haakt zo lekker weg, dus geen probleem.


Nou, ik denk dat ik nu maar es even in dat zwembadje plof.....even afkoelen.....

Ik wens jullie allemaal een fijne zomervakantie!

Liefs,
Andina

7 opmerkingen:

  1. Oh, die tuin ziet er heerlijk uit. Fijn zo een terras tussen het groen. Lekker beschut, volgens mij geen last van inkijk van de buren. Zalig!

    Mooie poncho.

    Groetjes en geniet ze.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker warm om te haken hè!!
    Wel een zaligheid je 'eigen' zwembad:)

    Groetjes Geriene*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zomerse foto's!
    Het is nu echt genieten en inderdaad, dat neemt niemand ons meer af!
    Die poncho leg je mooi maar een tijd weg tot het er weer voor is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik je bijna een fijne vakantie te wensen, nou ja, bij deze dan!

      Verwijderen
  4. Het ziet er inderdaad héél zomers uit! Weer om langzaam te bewegen hè? (en om niet te werken...) Dus fijne vakantie!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen