zondag 1 juli 2012

De moeite waard

Hallo allemaal!

Hoewel ik meer van de korte haakprojecten ben dan van de langere, moet ik wel toegeven dat de langere projecten ook wèl de moeite waard zijn. Neem nou dit granny kussen of deze gestokhaakte omslagdoek. Lange projecten, vaak een keer weggelegd, maar het resultaat is er wel naar.

Vandaag laat ik jullie mijn laatste project zien!



Het idee van de tas kwam uit dit leuke tijdschrift....., zie je de tas op de voorkant? Dat is 'm!



Ik wilde er geen knoopjes op hebben en ik wilde graag zelfgemaakte hengsels er aan maken. Zo kwam ik voor het maken van de hengsels via een tip van haar op dit blog .

Het was een erg leuk project om te maken. De bolletjes katoen komen, behalve het witte bolletje, van de Wibra, gekregen voor mijn verjaardag een paar maanden geleden. De voering kocht ik voor heel weinig in een winkel van Maxx. Ik heb gehaakt met haaknaald 3,5.



Op naar een volgend project......

***

14 opmerkingen:

  1. Ow, die vind ik heel leuk geworden! Mooi in die blauw-tinten. Ook de hengsels heb je er heel mooi bijpassend bij gemaakt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden en bij de Maxx heb ik ook al eens leuke stofjes gekocht.
    Je hengsels zijn ook mooi geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow die is prachtig geworden meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je tas is echt prachtig geworden. Die kleuren komen super mooi uit met dat zwart. Die hengsels had ik ook al ontdekt en opgeslagen.
    Mooie bijpassende voering. Conclusie: TOP!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke tas! Een groot project is echt de moeite waard. Helemaal met zo'n geslaagd resultaat. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tas is leuk geworden maar ik ben helemaal weg van je gestokhaakte sjaal, een plaatje.
    Gezellig blog heb je en weer een volger er bij,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful!

    Please visit my blog!
    http://crochetatbegonvilliev.blogspot.com/2012/06/add-your-link.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Project zeer geslaagd zou ik zeggen. Het is een leuke tas geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the colors. Looks like stained glass.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleuren heb je gebruikt! Ik heb onlangs ook zo'n tas gemaakt en nummer 2 ligt ook klaar om in elkaar te zetten :)

    Groetjes, Saskia
    http://sas--kia.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen