woensdag 6 juni 2012

Sleutelhanger en tas in wording

O jee, o jee, heb ik ineens een volger minder....tja....dat kan natuurlijk altijd, en ik heb de laatste tijd natuurlijk ook niet zoveel te melden, maar echt leuk vind ik het niet......(het valt zo op hè, als je nog niet zoveel volgers hebt.....)

In mijn vorige blogberichtje liet ik jullie weten dat ik bezig was met het maken van een gelukspoppetje (poes). Dit is 'm geworden......


Het is niet moeilijk te maken en je kunt je fantasie er op los laten voor wat betreft de accessoires. Een paar knoopjes, wat kraaltjes, een stukje vilt, et voila!

Ook mijn vierkantjes, voor de tas die ik aan het maken ben, vorderen gestaag.....lijkt het niet al een beetje op een tas?



De volgorde van de kleuren kan nog veranderen hoor, ik heb ze zomaar een beetje neergelegd. Ik zit nog te dubben over het kleurtje katoen waarmee ik de vierkantjes vast ga zetten. Ik zat zelf te denken aan die donkerblauwe, wat denken jullie? En dan heb ik nog een leuk hengsel nodig (iemand nog tips???) en voering voor de binnenkant, maar eerst de rest van de vierkantjes maar eens haken....

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Liefs,
Andina

8 opmerkingen:

  1. Jammer van die ene volger, maar niet getreurt er zijn er nog meer die je wel blijven volgen.
    Leuke kleurtjes voor de tas in wording.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 95 volgers is toch best veel! En voor (gehaakte) hengsels kun je misschien even op de site van http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/ kijken.
    Heb ik laatst nog leuke voorbeelden gezien van tassen/tassenhengsels ed.
    Leuke tas wordt het trouwens hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je tip, ik ben weg van die gepunnikte hengsels!

      Verwijderen
    2. Bedankt voor je tip, ik ben weg van die gepunnikte hengsels!

      Verwijderen
  3. Genoeg te zien op je blog! En we hebben allemaal weleens een pauze nodig..
    Ik vind je sleutelhanger erg crea, leuk!
    Je tas wordt ook mooi, begint bij mij ook te kriebelen om zo een te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik blijf hier wel komen hoor!
    Mooie kleurtjes gebruik je voor je tas, het wordt al echt wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die sleutelhanger!!!!!
    En je tas wordt ook een plaatje!

    Ik ben ook nog van de partij hoor hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Andina

    Ik heb jou de Sunshine Award gegeven, ik vond dat je die verdiende. Als je dit leuk vindt kijk maar even op mijn blog.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen