vrijdag 15 juni 2012

Bedankt!

Lieve medeblogsters,

Ik wil jullie even bedanken voor jullie leuke en lieve reacties op o.a. mijn vorige blogberichtje. Wat is het toch leuk om reacties te krijgen op de berichtjes die ik schrijf. Soms is het 1 reactie, soms veel meer, maar altijd is er wel iemand die reageert. Superleuk om te lezen en daarvoor bedankt ladies!

Het valt mij ook op dat er zoveel leuks gemaakt en zoveel moois geblogd wordt, ik kan het helaas niet allemaal meer bijhouden, dat kost mij teveel tijd. Daarom krijgen jullie niet altijd een berichtje van me terug, ik probeer wel zoveel mogelijk te lezen hoor!

Ook ik kreeg een Sunshine Award en wel van Talitha van de blog Lief en Mooi.


Dank je wel voor deze award, het is altijd leuk om gewaardeerd te worden. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik de award niet doorgeef, ik zou 'm namelijk aan iedereen kunnen geven, ja echt!

Nou, ik brei ehhh haak er eerst weer een end aan.......

Tot de volgende post!

Fijn weekend,
Andina

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award meis!
    Het is ook heel tijdrovend om alles bij te houden, bij te lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award meis!
    Het is ook heel tijdrovend om alles bij te houden, bij te lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen