woensdag 25 april 2012

Daar ben ik weer!

Lieve volgers,

Hebben jullie ook zo'n zin in de lente? Ik ben een beetje klaar met die lage temperaturen, harde wind en regenbuien..........


Laat maar komen dat zonnetje!!!

********

Ik heb momenteel niet zoveel te melden helaas....wel laat ik jullie alvast een sneak preview zien van waar ik mee bezig ben. Mijn fotomodel, voor wie ik dit maak, is 'helaas' uit spelen met een vriendinnetje, maar mijn keukenstoel was welwillend genoeg ;-).

Het is vast niet zo moeilijk om te ontdekken wat dit moet worden. Er moeten nog een paar rijen aan toegevoegd worden en dan misschien nog worden afgewerkt met een mooi randje, maar dat hangt van dochterlief af....


Wordt vervolgd....!

5 opmerkingen:

  1. Hij ziet er al heel mooi uit ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lange onderbroek wordt erg leuk, zal wel kriebelen, vrees ik.

    Grapje natuurlijk :-)
    Dat wordt vast een prachtige poncho, gemaakt van mooie meidenkleurtjes. Geef je keukenstoel maar een klopje op zijn rugleuning, hij heeft het model-staan goed gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere frisse kleurtjes en die regenbuien ben ik ook meer dan zat!
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, laat het zonnetje maar komen. Ik ben ook helemaal klaar met dit weer. Die poncho wordt leuk hoor. Meisjes achtig maar toch ook een beetje stoer.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat een leuke poncho! Wat heb je leuke kleurtjes gebruikt. Wel meisjesachtig, maar niet zoetsappig roze!

    BeantwoordenVerwijderen