woensdag 7 maart 2012

Weinig nieuws...

Jeetje....het is al twee weken geleden dat ik een berichtje heb gepost! Het wordt weer tijd niet waar?

Op dit moment ben ik bezig met het haken van een lief teckeltje van de bolletjes katoen die ik laatst bij de Wibra had gekocht. Alleen de oogjes en het neusje moeten nog, maar op de een of andere manier kom ik er even niet aan toe het af te maken, gewoon door tijdgebrek.

Dus daarom vandaag geen teckel die ik laat zien, maar wel een heel leuk Duits tijdschrift, welke ik afgelopen weekend heb gekocht in Leer. Kijk nu toch eens, wat een leuke ideetjes daar in staan......

p.s. Op de een of andere manier staan de meeste foto's gedraaid. Ik krijg het helaas niet voor elkaar om ze te laten draaien.


Leuk hè? Dat schortje voor het afwasmiddel vind ik helemaal geweldig, kom maar es op het idee.....

Groetjes,
Andina

3 opmerkingen:

  1. Dat heb ik nou ook wel eens met die foto's die maar niet goed geplaatst willen worden, heel onverklaarbaar.
    Leuk tijdschrift! Ik denk zo dat we daar nog wel wat van te zien krijgen, maar eerst de teckel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blad!!!!!!!
    Die kopjes Espresso zijn ook schattig :-)

    Arme teckel :-))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo, nou zie ik het pas!! Ik dacht dat het gewone (maar wel heel leuke) schorten waren :)
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen