woensdag 28 maart 2012

Loeka

Het is al een tijdje stil op m'n blog. Ik heb op het moment niet veel tijd om te haken én eigenlijk ook niet veel zin. Op het moment zijn er even andere dingen die m'n aandacht vragen. Maar.....ik sta niet stil hoor. Momenteel leg ik de laatste hand aan een paardje zoals deze, maar dan in een andere kleur. Ik maak 'm voor een vriendinnetje van mijn dochter.

Afgelopen zondag hebben we een lief poesje in huis genomen.........Loeka!!


Loeka is een poesje van 1,5 jaar oud en heeft een ontzettend lief karakter. Het is een echte knuffelkat.


Ze moet eerst een week of twee binnen blijven om te wennen, daarna mag ze naar buiten.



De eerste dag was even wennen, ze lag alleen maar te slapen, moe dat ze was van alle nieuwe indrukken.
's Avonds probeerde ik haar te porren met een balletje gemaakt van zilverfolie. Dat vond ze geweldig!


Ze wil maar al te graag naar buiten met dit mooie weer........



Hé, wat zie ik nu?



Ga je nu ook al foto's maken als ik lekker zit te eten????


 Welkom lieve Loeka, ik hoop dat je het bij ons gezellig zult hebben!

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje en ze zal het zeker naar haar zin hebben bij jullie.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze ziet er schattig en lief uit ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen