woensdag 22 februari 2012

Van alles wat

Ik heb het een beetje druk de laatste tijd....met van alles en nog wat. Eigenlijk heb ik even niet zoveel tijd om al jullie leuke blogs te bekijken, laat staan om zelf een berichtje te schrijven. Desondanks maak ik vanmiddag toch even tijd voor m'n eigen blogberichtje, want......

Mijn omslagdoek is helemaal af, inclusief mooi randje.


Ik ben zo blij dat ie af is.....ik ben er vorig jaar Mei mee begonnen en heb 'm op een gegeven moment een tijdje laten liggen, maar nu heb ik doorgezet en klaar is ie! Er zitten bijna zes bollen sokkenwol in. Hij is dan ook heerlijk warm!



***********************

Verder kreeg ik van Moos en haar Moosies de Liebster Blog Award, dank je wel Moos, erg leuk!

De Liebster Blog Award heeft tot doel om blogs met minder dan 200 volgers onder de aandacht te brengen.
 
Dit zijn de regels:
- Vermeld de award op je blog.
- Vermeld de gever van de award, natuurlijk met link.
- Geef, als je dit wilt, de award door aan 5 bloggers van jouw keuze.  Dit doe je door hun blog met link te vermelden.

Welnu, onderstaande blogs wil ik graag door middel van deze award een beetje promoten.....
 
By Ieke
 
Swiid-Swiet (kijk ook even naar haar leuke give away!)
 
Scraponique
 
Something Els
 
Made bij mij
 
Alstjeblieft dames, jullie hebben het verdiend!
 
*********************
 
Van De Merle ontving ik zaterdag dit leuke gehaakte armbandje. Ik was één van de gelukkigen die haar give away won! Dank je wel Karin, ik vind 'm super leuk.
 
 
Tot zover mijn 'belevenissen'. Ik stort me weer in de drukte van de dag......
 
 

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award! Jij verdiend hem ook zeker!
    Je omslagdoek is heel mooi geworden! Prachtige kleuren en het verloop geeft een mooi effect bij het stokhaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Andina,

    Gefelciteerd met je award en dank je wel dat je um aan mij doorgeeft, word er verlegen van zeg.
    Je stola vind ik prachtig, mijn complimenten, heel mooi gedaan!

    groetjes,

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor de awad!
    Ik vind de kleur van de omslagdoek echt schitterend! Het loopt echt mooi door.
    De aanhouder wint hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De omslagdoek is prachtig geworden. De kleuren zijn fantastisch. Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat ie af is.

      Groetjes, Monique

      Verwijderen
  4. Wat een mooie wol en wat een mooie steek! Dus kortom: wat een mooie omslagdoek. Prachtig.

    Ook nog bedankt voor het reageren op mijn give-away en het plaatsen op je blog.

    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je award! Je hebt het verdiend. De omslagdoek is prachtig! En ik ben helemaal vereerd dat je hem aan mij geeft! Bedankt! Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een kleurenpracht! Hij ziet er lekker warm uit. :)

      Verwijderen
  6. Wow wat is je omslagdoek mooi geworden meis!
    Wat zul je daar een plezier van hebben!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Andina,

    Allereerst gefeliciteerd met de award, die heb je zeker dubbel en dwars verdiend. Bedankt dat je de award doorgeeft aan mij. Ik heb 'm al eens gekregen, maar dit is zeker een even grote eer. Ik plaats 'm op m'n blog!

    En je gestokhaakte sjaal is prachtig geworden. Ik zou dat ik eens ging snappen hoe ik moet stokhaak-meerderen. Geeft zoveel meer mogelijkheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige omslagdoek!
    Wat een mooie kleuren en een mooie steek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi! Mooie kleuren en mooie haaksteek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In mijn snelle berichtje van zaterdag klopte de link naar je blog niet, die heb ik nu even aangepast...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor de tip. Ik ga het bij een volgende sjaal gewoon proberen met meerderen. Hopelijk heb ik dan aan 2 bollen genoeg. Mag geen nieuwe wol van mezelf kopen en heb nog 2x 2 bollen liggen die perfect zouden zijn voor een gestokhaakte sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. beautiful shawl, love the colour and the design.. happy 2013

    BeantwoordenVerwijderen