woensdag 15 februari 2012

Uitslag Give Away

Gisteren was een gezellige dag, het was niet alleen Valentijnsdag, maar ik vierde ook mijn verjaardag. Ik ben lekker verwend met prachtige knutsels van de kids, een lekker geurtje, hobbyboeken, een gezellig bakje met lentebloemen en geld. En weet je wat zo leuk is, zaterdagavond vieren we het nog een keer hihi.

Maar nu......zoals beloofd, de uitslag van mijn Give Away...........! (en nu niet snel naar beneden scrollen hè)

Allereerst, heel erg bedankt voor jullie leuke reacties, niet alleen op deze Give Away, maar ook op alle blogberichtjes die ik het World Wide Web opgooi. Ik waardeer dat erg en probeer jullie blogs ook zoveel mogelijk te bezoeken en ook te reageren. Alleen.....op sommige dagen vliegen de nieuwe blogberichtjes me om de oren, zoveel wordt er geblogd, gehaakt en gefreubeld. Het kost me soms teveel tijd om iedereen een berichtje te sturen, dus daar ben ik inmiddels maar van af gestapt. Maar.....ik lees alles hoor!

Ok, ok, dan volgt nu dan echt de uitslag:



TROMGEROFFEL...................



Dochter heeft de eer........


En wie is de winnares geworden???


Het is ............ FLO!!

Van harte gefeliciteerd!

Stuur je me even een berichtje met je adresgegevens?

Iedereen bedankt voor het meedoen!

Liefs,
Andina





14 opmerkingen:

  1. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag meis. Lekker verwend en zaterdag nog een keertje vieren :-)

    Gefeliciteerd Flo met het winnen van de Give Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Andina, gefeliciteerd met je verjaardag! Voor zaterdag alvast heel veel plezier toegewenst!

    En Flo, gefeliciteerd met de gewonnen give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Flo! En Andina, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn weekend gewenst en tot een volgende keer,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd! Ik heb geprobeerd je een mailtje te sturen gisteren, maar ik blijkbaar iets niet goed ingesteld staan ofzo. Dus nogmaals gefeliciteerd, en als ik bovenstaande zo lees is het een geslaagde dag geweest.

    Groetjes,

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd Andina! Wat een mooie dag om jarig te zijn.
    Flo ook gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry, een dagje te laat. Maar nog gefeliciteerd met je verjaardag. En Flo gefeliciteerd met het boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Andina

    Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag. Dank voor het bezoek aan mijn blog. Het is absoluut niet moeilijk om mijn omslagdoek te maken. Je moet losse, vasten en stokjes kunnen haken.
    Groeten,
    Margje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik scrolde heel traag naar beneden, om het voor mezelf spannend te maken! Leuk voor de winnares!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk dat ik gewonnen heb, ik denk dat ik maar een tijdje moet stoppen met meedoen aan give away´s want ik win er de laatste tijd zoveel! :) ik zal je mijn adres mailen!

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. P.s. naar welk email adres moet ik mijn adres sturen?

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat mag naar andina.123@hotmail.com

      groetjes,
      Andina

      Verwijderen
  11. Hola. Felicidades por tu cumpleaños.
    Un saludo.
    Susana.

    BeantwoordenVerwijderen