vrijdag 17 februari 2012

Miauw......

Tada!


Poes is af! Ik heb de oogjes via internet besteld. Ik vind ze zelf eigenlijk aan de grote kant, maar ja, dat is het lastige met internetbestellingen als je van te voren niet weet wat de preciese grootte moet zijn, het moet op de gok. Nou ja, op zich vind ik 'm goed gelukt, toch? Deze poes heb ik gemaakt van een handdoek. Je kunt natuurlijk variëren door stof of fleece te gebruiken.











Wil je ook zo'n leuke poes maken? Het patroon vind je hier. Het is niet moeilijk en erg leuk om te maken.

Enne....dames, voor ik het vergeet, bedankt voor jullie lieve reacties op m'n vorige blogberichtje!



9 opmerkingen:

  1. O, ze is erg leuk geworden!! Juist wel grappig die grote ogen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ! Ook de ogen, lekker speels !

    Oh en please, schakel die woordverificatie uit.... de blogmeisjes worden er gek van, het is bijna niet te ontrafelen die twee woorden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geregeld. Wist niet eens dat ik dit had...Ik vind het zelf ook irritant....

      Verwijderen
  3. Vind het ook lastig om via het internet te bestellen. Weet toch nooit precies maten en ook kleuren pakken soms anders uit!

    Maar poes is mooi geworden!!!!! Ook de ogen misstaan niet hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Díe is mooi geworden! en die ogen....poezen hebben toch grote kijkers? Ik vind ze wel mooi zo!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een snoepje! Ik vind de ogen niet te groot, dat maakt haar juist heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk joh!
    Ik vond net nog een leuk poezenbericht: http://ojezap.posterous.com/cats-as-fonts

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je krijgt van mij de liebster blog award! Omdat ik vind dat je een leuk en inspirerend blog hebt en leuke dingen maakt!

    Kijk even op:
    http://www.moos-moosies.blogspot.com/2012/02/liebster-blog-award.html
    hoe je die op je blog kan plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekker ding, ik ga het denk ik ook eens proberen.
    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen