woensdag 1 februari 2012

Lekkers...

Kijk eens wat ik vorige week vond bij de Wibra....nieuwe kleurtjes katoen!

Ik heb nog geen idee wat ik er van ga maken, eerst m'n andere werkjes afmaken......


Ik ben nog druk bezig met m'n gestokhaakte omslagdoek, nog 1 bol te gaan, mooi randje erom heen en klaar!!

Deze heb ik ook nog liggen.......



En tot slot.....deze lieverd, gemaakt van een handdoek.....hij of zij is nog niet af. Enig idee wat dit wordt? Het wachten is nog op een paar geschikte oogjes. Die hoop ik te vinden op de Hand Hobby Creadagen in Assen dit weekend. Zodra ik ze heb, maak ik hem of haar af (niet letterlijk nee duhhh) en komt ie op m'n blog hoor!


17 opmerkingen:

  1. Ik denk zo maar eens dat het een hondje is waarvan het staartje hierboven kwispelt ;-)
    Mooie katoentjes! De mozaiekbloem wordt ook heel mooi. Wat ben je van plan daarmee te gaan doen als het af is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geen hondje.......en geen idee wat ik straks met die bloem ga doen. Ik denk buiten ophangen met mooi weer ;-)

      Verwijderen
  2. Jaaaaaaaaa ik heb ze ook, fijn zo een vondst toch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt wel. Hebben ze bij jullie ook rood?? Ik heb die kleur nog nooit gezien. Ze hadden nu ook paars, die hadden ze de vorige keer niet.....

      Verwijderen
    2. En ook lichtgrijs, ik haakte er vorig jaar een tas mee!
      http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/2011/07/de-granny-tas-is-af.html

      Verwijderen
  3. In welke Wibra vinden jullie die ?? Hier niet snik snik snik ....
    Ik vind het zo'n mooie kleurtjes ......

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. in de Nederlandse Wibra...;-)....het zijn prachtige kleurtjes hè. Ik heb afgelopen zomer een granny kussen gemaakt van dezelfde katoentjes. De paarse was er toen niet. En ze hebben geen rood, dus heb ik er toen een illegaal bolletje tussen gebruikt.

      Verwijderen
    2. En ik wou antwoorden in de Belgische...want deze hebben we hier ook!

      Verwijderen
  4. Ik kocht die vorig jaar ook... maar ik ondervond dat deze wel wat uitfriemelt, als je begrijpt wat ik daarmee bedoel! meestal zit je in de draad als je haakt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik snap wat je bedoelt. Je moet goed opletten....hebben ze bij jullie ook rood?

      Verwijderen
  5. Leuke kleurtjes , ik moet binnenkort maar weer eens naar de wibra!

    Groetjes , Franca
    ps: doe je ook mee met mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook even naar de wibra geweest, geen helder rood.
    Wel oranje rood.
    Deze zijn 1.79

    Groejes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oranje rood, hmm je maakt me nieuwsgierig. Misschien kunnen ze het bij onze Wibra wel bestellen of zo....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke kleurtjes zijn het... ik ben heel benieuwd naar je omslagdoek!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hola Andina. Pásate por mi blog, tengo un premio para ti.
    Un saludo.
    Susana.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kleurtjes!!!!
    Jij ben echt een Crea-Bea hoor, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen