vrijdag 10 februari 2012

Beursaanwinsten

Dag allemaal!

Afgelopen zondag ben ik met m'n vriendin naar de Hand en Hobby Creadagen in Assen geweest. Erg leuk, temeer omdat het alweer twee jaar geleden was dat er zo'n beurs in het Noorden van het land gehouden werd.

Ik was op zoek naar oogjes voor m'n paarse creatie dat ik aan het maken ben (zie m'n vorig berichtje). Maar wat denk je....geen oogjes te vinden, ja alleen van die plakwiebeloogjes, en dat was niet de bedoeling. Ik vond het wel wat raar, ga je naar een hobbybeurs, waar best veel op stoffen, bollen wol en haak- en breigebied te vinden is, zijn er geen oogjes te vinden.....

Na ja, heb ze nu maar via internet besteld en zojuist ontvangen. Dus ik kan weer verder....hou m'n blog in de gaten ;-).

Wat ik deze week wel gemaakt heb is dit:


Ik vond het patroontje via de blog van Merels en Musjes. Ze heeft trouwens nog een leuk blog genaamd De Merle alwaar ik vandaag een van de gelukkigen was, die een door haar zelf gemaakt armbandje won. Joepie!!

Oké, even terug naar de beurs. Ook al waren er geen oogjes te vinden, ik heb natuurlijk  toch wat leuks mee naar huis genomen.



Dit is een lief, klein vogelhuisje dat ik ga beplakken met decopatchpapier. Trouwens, mijn vriendin en ik hebben nog een kleine workshop gevolgd. We hebben een klein hart beplakt met decopatchpapier. Het hart is aan de achterkant plat en in het midden voorzien van een gat waar je een waxinelichtje in kunt zetten. Foto ben ik vergeten te maken, volgt nog wel een keer.



Vijf leuke kleurtjes katoen voor bijvoorbeeld het maken van knuffels of een mooie tas.

Een rolmes voor het snijden van stof, maar dat ook gebruikt kan worden voor het snijden van leer of karton. Dat kan allemaal met hetzelfde mesje. Bijzonder hè. Heb er nog twee andere mesjes bij gekocht voor andere doeleinden.



Van deze beide pakketjes kan je een sleutelhangerknuffeltje maken. Zoals op de volgende foto te zien is.



Grappig niet? Al met al hoef ik me de komende tijd dus niet te vervelen. Dat deed ik ook al niet hoor. Want heb nog wat werkjes onderhanden, heb zelfs nog een opdrachtje liggen en er is natuurlijk meer in het leven dan knutselen en bloggen alleen haha.

O ja, ik vergeet nog iets. Heb ook nog een haaknaald nr. 5 gekocht, die had ik nog niet en een uitleg gekregen over entrelac breien. Kennen jullie dat? Leek me wel leuk om eens te proberen.

Je kunt trouwens nog tot en met dinsdag meedoen aan m'n give away. Ik heb al vele leuke reacties mogen ontvangen en een paar nieuwe volgers mogen begroeten.

Ik wens jullie een fijn (schaats)weekend toe!

Liefs,
Andina

6 opmerkingen:

  1. Ach, wat een schattige slofjes! Ik zal zo eens kijken op dat blog.
    Je hebt denk ik wel een leuke dag gehad op de beurs, zo te zien; mooi zo! Ik ga volgende week vrijdag naar Zwolle, ik ben benieuwd...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief die slofjes!!!!!!!!
    Een lekker en toch geslaagd (ondanks geen neusjes hihihihi) dagje op de beurs! Leuke dingen gekocht!!!!!

    Fijn weekend meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve slofjes !!
    Hier is het Hobbybeurs in Antwerpen, eind van de maand...
    ik ga toch maar eens een kijkje nemen alhoewel ik het vorig jaar wat vond tegenvallen...

    Liefs
    Marjo

    Ps Is het patroontje al gelukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je mijn slofjespatroon gevonden hebt!! Goed gelukt ook!
    Wil je Kidsdolls ook alsjeblieft linken??
    Groetjes Geriene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke slofjes, super.
    En wat een leuke aankopen heb je gedaan.
    Heerlijk om zo plannen te hebben.
    Ik zou niet zonder kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen