vrijdag 13 januari 2012

Multitasking

Vrouwen kunnen dat hè...multitasken......

Zo was ik vandaag aan het poetsen in huis en tussendoor deed ik het oud papier netjes in de daarvoor bestemde dozen, want morgen wordt het weer opgehaald door school......

Maakte ik Snuffie's bak schoon.......


Pleegde ik een lang telefoongesprek..................

Haalde ik de kids uit school...............

Mailde ik heen en weer met Marjo.......alleen is het op de foto niet goed te zien wat ik hier met haar hulp aan het prutsen ben....;-) Komt goed hoor Marjo!


Ben ik bezig om m'n mooie gestokhaakte omslagdoek verder af te maken............
(ja goed van mezelf hè)



En.....bereid ik een Give Away voor, want binnenkort heb ik iets te vieren!



Op tafel ligt al het een en ander wat ik weg ga geven (neehee, niet die omslagdoek..;-)..)
Nieuwsgierig wat het wordt? Nog even geduld.......

Fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. Wat kunnen wij dat goed hè, zoveel tegelijk !
    Enne... jammer van die omslagdoek..... maar ben wel benieuwd hoor naar je give-away !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, wat ben jij busy geweest!
    Lekker kleurrijk wordt je omslagdoek, leuk!
    Ik ben ook wel benieuwd naar je giva away hoor! Misschien is het een ideetje dat je de rest van die lijst allemaal laat liggen en je alleen daar op stort? Hahaha, grapje natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige omslagdoek zeg ....ik hbe al 100x geroepen dat ik dat ook ga proberen dat stokhaken,maar steeds komen er weer andere dingen op mijn pad...
    Hopenlijk is het een beetje gelukt ?

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lastig hè al die hobbies......
      Ben nu even bezig met m'n Give Away, maar daarna ga ik het weer proberen ;-)

      Verwijderen
  4. Hallooo... wat wordt je omslagdoek mooiiiii, zo kleurrijk... ik ben vanavond ook aan de slag gegaan met een rest wol en het haken op zich gaat heel vlot maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om te meerderen... kan je me please even helpen? gerda.swerts@pandora.be

    Heb me ook even bij je volgers gezet...

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen