vrijdag 20 januari 2012

Give Away time!



Hier is ie dan, mijn Give Away......!

In een van mijn vorige berichten schreef ik al dat ik binnenkort iets te vieren heb. Welnu......

Ik ben al bijna EEN JAAR aan het bloggen, best een klein feestje waard toch? Ongeveer een jaar geleden heb ik het haken herontdekt. Ik begon met het maken van ami's, kocht boekjes en breidde mijn zoektocht uit naar het wereldwijde web....en wat ik daar allemaal vond en vooral heb geleerd......

Ik maakte kennis met het fenomeen 'bloggen' en leerde jullie blogs kennen. Ik geniet van jullie aardige, lieve, en ook hulpvaardige reacties op mijn berichtjes. Dank jullie wel hiervoor!

Daarom dus deze Give Away. Een boekje over het haken van minihondjes. Ik heb 'm dubbel, dus ik hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken. Het hondje dat ik zelf gemaakt heb (zie foto) staat ook in het boekje.....en....als ik het kan, kunnen jullie het ook haha.

Wat moet je doen om een kans te maken op dit boekje?

Laat hier onder een berichtje achter en maak reclame op jouw blog voor mijn Give Away.

That's all! Je hoeft dus niet persé volger te worden (het is natuurlijk wel leuk)........

Je kunt reageren tot en met Valentijnsdag (14 februari). En dat is dan gelijk de tweede reden van mijn Give Away. Ik ben dan nl. JARIG!

Ik wens jullie een fijn weekend!

Liefs,
Andina

29 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boekje, daar wil ik wel een kans voor wagen. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww ik doe heel graag mee ...volgster was ik al ...en een linkje zal ik ook op mijn blog plaatsen ....enne 14 febr ...ook de verjaardag van mijn dochter ...........

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja! Ook ik doe graag mee!
    Uiteraard gaat er een link op mijn blog.
    Dank je wel voor alle leuke blogberichten die je met ons hebt willen delen, ik hoop van harte dat er nog heel wat volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk meis je Give Away!!!!

    Ik doe niet mee ..... in die zin dat ik het boekje al heb.
    Maar ik ga je link wel op mijn blog zetten hoor!!!!!!!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk boekje, ik ben dol op hondjes dus ik doe graag mee en zal een linkje plaatsen op mijn blog,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk en natuurlijk gefeliciteerd! Ik doe mee hoor. Misschien verschijnt er dan ook een lief minihondje op mijn blog. En ik vind het ook altijd erg leuk om reacties van jou te krijgen.

    Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is superleuk en dat boekje heb ik nog niet ;-)
    Je blogje volg ik al een tijdje en ik zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en ondertussen heb ik ook een give away op mijn blog lopen! Succes, hé

      Verwijderen
  9. Ow, ik wil ook graag meedoen. Ben sinds kort aan het haken geslegen. Die hondjes lijken me best moeilijk, maar het zal best goed uitgelegd worden. Graag. Moepsje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OO, Dat boekje wilde ik nog te kopen. Dus als ik het zou winnen zou dat wel superhandig en supertof zijn ! Ik doe maw zeker mee én je komt op m'n blog ! Grtjs Hellen
    dansendedraden.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk, ik had het boekje in de winkel ook al gezien, toen getwijfeld, maar niet gekocht. Het winnen zou natuurlijk superleuk zijn! Ik doe dus ook graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Andina, ik wil heel graag meedoen aan je give away. Het boekje lijkt me heel leuk met al die schattige hondjes en ik wil me graag eens aan ami's wagen.

    Ik zet een linkje op mijn blog.
    Enne natuurlijk gefeliciteerd met een jaar bloggen he!

    Groetjes, Mojique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Andina,

    Heb net je blog ontdekt erg leuk om zo ideëen op te doen!
    En wat een geweldig boekje. Ik zou hem graag winnen!
    Heb een link op mijn blog gezet.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil wel graag kans maken op het boek, maar ik heb geen blog dus kan er geen link opzetten. Ik hoop dat ik ondanks dat wel mee kan doen met de give away.

    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O schattig! Ik waag graag een kansje hoor.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Omdat ik sinds een paar weken aan het haken ben, wil ik ook graag een kansje wagen met de give-away.
    het ziet er schattig uit die hondjes

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Andina,
    Gefeliciteerd met je jubileum. En ik ben het helemaal met je eens: bloggen is zo leuk. Je krijgt er gezellige contacten en heel veel inspiratie door.
    Ik doe graag mee aan je give-away. Ik volgde je al, maar ik zal ook nog een link op mijn blog aankleedpopje.blogspot.com zetten.
    En dan maar duimen (tussen het haken door).
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh leuk, die hondjes zien er zo lief uit!! Ik doe mee!!
    Heb je vraag over de rand aan het rokje op mijn blog beantwoord: je naait eerst met naald en draad een festonsteek rondom en daarna ga je lossen haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mega cuties! Daarvoor wil zeker weten wel een gokje wagen! Linkje is al geplaatst ;)

    liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk leuk!
    Ik doe graag mee, volg en plaats een linkje!
    http://nienkemaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, wat leuk! Ik maak graag kans en natuurlijk reclame voor je give away op mijn blog! En volger van zo'n leuke blog is juist leuk, dus ook direct gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oepsie.... heb ik dit boekje toch zelf ook gekocht.... ik heb mijn eerdere reactie dan ook verwijderd, beetje suf om dan nog mee te doen met deze leuke give-away !!!
    Je reclame staat op mijn blog !
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk! Dit boekje heb ik nog niet. En dus geweldig dat we mee kunnen doen aan jouw give away. Dankjewel.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag op de 14de. Dat is voor ons de dag om onze 'verkering' te vieren. Dit jaar al voor de 24ste keer...
    Succes met al je projectjes!
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hé, één dagje eerder jarig dan mijn oudste dochtertje. Alvast proficiat! Ik kan wel haken maar het was toch pas drie weken geleden dat ik me gewaagd heb aan een amigurumidiertje, wat bijzonder goed meeviel. Mijn tweede diertje is nu bijna af, en het bevalt me nog steeds heel erg. Dus denk ik dat dit boekje me zeker wel zou kunnen plezieren. Maar eh... ik heb geen blog en kan dus geen reclame voor je maken. Word ik er nu onverbiddelijk uitgegooid ?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Andina,

    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een mooie dag van.

    Ymie

    BeantwoordenVerwijderen