woensdag 4 januari 2012

Gemaakt en gekregen

Vorige week zag ik in een heel leuk (boeken)winkeltje in de buurt mooie bollen breilint. Eén ervan heb ik gekocht en dit is wat ik ervan heb gemaakt.


*******


En wat zat er zojuist in mijn brievenbus......!





 
Ik kreeg deze geweldige sjaal van Stoffieleut vanwege het feit dat ik voor haar twee kerstboomhangers heb gemaakt. En hoewel ik er in principe niets voor terug hoefde te hebben, wilde ze me toch iets leuks maken en dat is deze sjaal geworden. Is ie niet prachtig?

Dankjewel Stoffieleut!!

Wil je ook zo'n mooie sjaal? Ga dan snel even naar haar blog en reageer op haar give-away!

5 opmerkingen:

  1. Je eigengemaakt sjawl is super en die van Stofieleut ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat leuk, je hebt er een complete fotoshoot van gemaakt:)Haha.
    Lief, wat je allemaal schrijft!!
    Maar eh die van jezelf is ook erg leuk!
    Nou veel plezier ermee hoor:))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi dat ze die zelf maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, dank voor je comment op mijn blog. Ja ik zing..of beter doe een poging tot haha. In een kerkkoor, we zingen opwekking. In een jeugdkoor zelfs hihi en dat op mn 54...maar zo heet het nu eenmaal: jeugd-kerkkoor Voices :)

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen