woensdag 7 december 2011

Verwend.....

Vorige week maakte ik dit grappige hangertje. Je haakt het in een avondje en kunt het natuurlijk zo oppimpen als je zelf leuk vindt. Ik gebruikte voor dit hangertje een paar kraaltjes uit dochters kralendoosje en sindsdien prijkt dit hangertje dan ook op de slaapkamer van dochterlief.

Ik denk dat ik er nog een paar ga haken en dan in kerstkleuren.......


*************

Het afgelopen weekend ben ik weer lekker verwend......kijk even mee......



Is het niet geweldig? Heb ik gelijk het eerste probleem te pakken, want uit welk boek ga ik het eerst iets leuks maken. Ze zijn allemaal even leuk!!! Zucht......


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk hangertje!Kan ook zo in de kerstboom!
    En die tijdschriften zien er ook geweldig uit, ben benieuwd wat er als eerste uit je handen komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, best lastig om zoveel leuks te krijgen, hihi. Ik ben benieuwd wat je kiest.
    De hanger is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hanger is super !
    En dat Filati blad heb ik ook, zoooooooo veel leuks om te maken ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hanger is heel mooi !!

    En het boek Naailes voor Beginners zou ook wel iets voor mij kunnen zijn....ik wil zo graag leren hoe je op een makkelijke manier een mooie voering in een gehaakte tas kunt maken..staat dat er misschien in ?

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die gehaakte hanger, past goed bij mij in de kerstboom:))
    Er hangt bij mij van alles in, niets is hetzelfde vandaar!!
    En deze heb ik nog niet haha:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaaaaah, wil je dat doen voor mij??
    Zal ik ook wat voor jou maken:)
    Graag in de kleuren: Rood- roomwit en wit, en ik weet niet of je er ook kraaltjes aan doet, maar roze mag er dan ook bij:)
    Ik hoor graag nog van je!!

    BeantwoordenVerwijderen