vrijdag 2 december 2011

Update

Er komt maar weinig (haak)nieuws uit mijn handen de laatste tijd. Het is ook best een drukke tijd. Niet alleen thuis, maar ook op het werk. En als ik dan 's avonds thuis kom en de kids liggen op bed, dan zak ik op de bank (of ik duik nog eerst even achter de strijkplank) en dan vind ik het wel even best.

Waar ik dan nog wel even zin in heb, is dit..........


Een sjaaltje voor m'n collegaatje. Het haakt zo lekker weg; verstand op nul en haken maar.....

Ondertussen ben ik nog steeds bezig met de workshop patchwork voor beginners. Ik moet zeggen....ik heb nu acht vierkantjes gereed en ik ben er ook wel klaar mee nu. Gisteravond ben ik weer naar het breiwinkeltje geweest. Ik heb daar het laatste lapje afgewerkt en vervolgens vier lapjes aan elkaar genaaid, met de hand nog steeds.


Vier vierkantjes.....inmiddels bijgesneden.....



De achterkant.....



Vier lapjes aan elkaar genaaid

De andere vier lapjes ga ik deze week thuis aan elkaar naaien en dan is het de bedoeling dat ik volgende week, tijdens de laatste les, de tas in elkaar ga zetten met de naaimachine.

Wordt vervolgd!

1 opmerking:

  1. O, wat een werk is dat patchwork. Maar wat wordt het mooi.Ik denk wel dat je er veel geduld voor moet hebben. Ook je sjaaltje ziet er leuk uit!! Succes met beide projecten

    BeantwoordenVerwijderen