vrijdag 23 december 2011

De engel zonder vleugels.....

Lieve allemaal,

Wie kan mij helpen......

Ik probeer nl. deze engel te maken. Het is best een lastig patroon voor iemand die nog niet zo lang haakt en tot nu toe gaat het best goed. Maar......ik kom niet verder dan het hoofd, het lijfje en de jurk.



Ik snap gewoon niet hoe ik die vleugels er aan moet zetten en waar ik moet beginnen. Als ik het zo doe, zoals in het patroon staat beschreven, dan klopt er geen sikkepit van. Ik heb ook al geprobeerd om dan zelf maar iets te bedenken, maar dat pakt tot nu toe ook niet goed uit.....Ik wordt er zo kriegelig van!!!

Mocht iemand dit lezen die weet hoe ik verder moet, die het patroon begrijpt of een goed idee heeft om het anders te doen, dan hoor ik het graag.......

                                                                          ****


Tot slot wens ik jullie fijne feestdagen toe en een gezellig, gezond en creatief 2012!!

Liefs,
Andina

4 opmerkingen:

  1. Tja en een engel zonder vleugels is ook niet echt een engel hè.... ik heb dit nog nooit gemaakt, kan je dus niet helpen maar er is vast iemand die dat wél weet !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor zover ik het kan zien/lezen(vind ik moeilijker als dat je er zelf mee bezig bent) moet je in rnd 11 van het lijfje aan de zijkant steken opnemen, je begint met 3 losse en dan BL(bobble)1 losse, bobble en weer 2 losse en dat 4x herhalen. Ik denk dat je in deze toer aan het meerderen bent (bolling vleugel). Hopelijk heb je iets aan deze uitleg, anders hoor ik wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @corine. Dankjewel voor je reactie. Mijn probleem is oa dat ik in rij 11 maar 4 losse ruimtes (ch 1 sp) heb gehaakt, 2 aan elke kant van de engel. Voor de vleugel heb ik als ik het goed lees veel meer nodig, dat is toch raar?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dit engeltje ook nog nooit gemaakt.. veel suc6 en ik hoop dat het je nog lukt

    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen