woensdag 16 november 2011

Uitslag Give Away!

Het is zover....de uitslag van mijn Give Away.....

Wie zou het geworden zijn...............wie heeft dat lekkere warme sjaaltje gewonnen....?

Nog even geduld dames, want voordat ik jullie ga laten zien wie gewonnen heeft, wil ik jullie eerst bedanken voor het meedoen. Zoveel reacties had ik niet verwacht. Het is toch altijd afwachten als je zelf iets maakt wat je leuk vindt, of anderen het net zo leuk vinden, maar......gezien de reacties dacht ik van wel ;-).

Inmiddels heb ik er ook veel nieuwe volgers bij gekregen en hoewel het niet verplicht was volger te worden in verband met de Give Away, zijn er toch een aantal blijven plakken. Erg leuk, dank jullie wel!

Nou, hier komt ie dan.....


Men neme een kommetje met lootjes.........


Dochter heeft de eer een lootje te trekken....



en Creabijtje is de nieuwe eigenaar van het sjaaltje geworden!

Van harte gefeliciteerd!

Mail je je adres even? Dan stuur ik het naar je toe.

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Liefs, Andina






7 opmerkingen:

  1. Creabijtje, gefeliciteerd! En Andina, jij natuurlijk met zoveel succes (wat je zeker verdient!), ik hoop dat je hier nog heel veel moois gaat laten zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Creabijtje ..... gefeliciteerd!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals jippie!!!
    Hhhmmm, ik dacht gisteravond nog een reactie geplaatst te hebben, ik vind deze echter niet terug.
    Ik ben dus hartstikke blij met de sjaal!!
    Ik kan alleen geen mailadres hier vinden. Het kan ook zijn dat ik niet goed kijk! Zou je me willen mailen op creatieveveranderingen@gmail.com?

    BeantwoordenVerwijderen