woensdag 2 november 2011

Give Away!!

Ik heb er hard aan gewerkt de afgelopen paar dagen en nu is ie dan eindelijk af......

Een gestokhaakt sjaaltje om weg te geven en te vieren dat ik alweer 53 volgers heb sinds de start van mijn blog in februari dit jaar.

Dit is 'm dan....de kleur is zachtpaars en het sjaaltje voelt lekker zacht aan.








Wat moet je doen om dit sjaaltje te winnen? Laat hieronder een berichtje achter en ik zou het leuk vinden als je een beetje reclame maakt op jouw blog. Je hoeft geen volger te worden, maar dat mag natuurlijk wel ;-)

Je kan meedoen tot en met dinsdag 15 november. Een dag later zal ik een winnaar trekken.

Ik wens jullie veel succes!


28 opmerkingen:

  1. Waaaw, zo mooi én zacht, zo te zien! Ik doe heel graag mee, zal een linkje zetten op mijn lekkerbekkenblogje;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie mooi geworden!

    Zou 'm heel graag willen winnen, maar dat voelt wel een beetje raar. Stokhaken heb ik net zelf ook gedaan, maar dan voor het goede doel.

    Achjah, ik doe het gewoon. Kan ik nu mezelf verwennen met een gestokhaakte sjaal. Moet ik alleen eerst nog even winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met zo veel volgers! Het gaan er vast nog veel meer worden, hoor!
    Ik houd van paars en van lekker zacht ;-)
    De link gaat op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmmm paars (lievelingskleur) zacht ( zalig) graag waag ik een kansje, ik zet je linkje er bij mij op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit Andina! Gefeliciteerd met al die volgers op naar de 100! Ook al hebben we zelf ook al iets gestokhaakt; je kunt nooit sjaals genoeg hebben en zeker niet zo'n mooie! Wij doen mee! We zullen je give-away zeker op ons blogje vermelden!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al heb ik pas een gestokhaakte sjaal gemaakt, eentje meer of minder moet kunnen toch, daarom doe ik graag mee aan je give away.

    Ik zet een linkje op mijn blog.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sjaal, en de kleur is precies goed!
    Ik doe graag mee aan je give away. Ookal heb ik zelf geen blog, ik vind het leuk om je blog te volgen.

    Groetjes, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die ziet er heerlijk knuffelzacht uit en dat met de winter voor de deur. Ik ben verslaafd aan sjaals, daar ik een koude allergie heb.Ik doe dus mee!
    Zal je linken aan mijn blog!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, dat mooie sjaaltje, hij ziet er zo zacht uit! Ik doe graag mee met je give-away en word volger van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooie sjaal.
    Doe graag mee.
    Ben gelijk volger geworden.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kans kan ik gewoonweg niet laten liggen... Ik ben verzot op sjaals in alle kleuren en maten. Deze is dus ook meer dan welkom bij m'n collectie :-) Let's hope ;-)
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb vandaag op de Kreadoe ook een 'bezemsteel' gekocht, ben benieuwd of het mij ook zo goed lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe heel graag mee met de give away...ik ben er nog altijd niet toe gekomen om te stokhaken ..dus is de sjaal welkom ...
    Volgster was ik al en een linkje zal ik ook op mijn blog zetten ...

    Fijne zondag

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoooooooo, bijna gemist zeg !!!
    Mooie sjaal, superkleurtje!
    Leuk dat je meedoet aan mijn give-away en natuurlijk waag ik ook een kansje bij jou.
    Volger ben ik uiteraard al en er komt een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woh, dat ziet er prachtig uit! En helemaal in mijn kleur! Daar ding ik heel erg graag voor mee.
    Ik zal er op mijn blogje ook even naar verwijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, die ziet er heerlijk zacht uit! Die zou ik wel graag willen winnen.
    Ik was al volger van je blog en nu zal ik ook nog even reclame voor je maken op mijn blog aankleedpopje.blogspot.com
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficat met van inmiddels 60 volgers inclusief mij ;-)
    Ik doe graag mee, ik vind het erg knap gedaan. Ik zal reclame voor je maken.
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van Harte gefeliciteerd met je volgers, wat een prachtige sjaal heb je gemaakt zeg, ik doe dan ook graag mee met je give away,'
    Ik heb zelf geen blog dus kan ik je niet linken.

    Hartelijke groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hola. Me gustaría participar en tu sorteo y te enlazo en el lateral de mi blog.
    Un saludo.
    Susana.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hi,
    Ik waag graag een gokje voor die gave sjaal, ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.

    liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik had nog nooit van stokhaken gehoord! Ik vind hem heel mooi, en doe dus ook mee! Linkje op mijn blog volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie sjaal. Ik doe dan ook graag mee aan de give-away. Mocht ik hem nu niet winnen, welke wol heb je gebruikt? De kleur is echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik vind de stoksteek zo mooi!! Natuurlijk wil ik graag een poging wagen. Ik ben ook spntaan volger geworden. Je maakt hele mooie dingen en schrijft erg gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  24. aah, anoniem is Moepsje. er gaat iets verkeerd met het invullen van de google-account..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe graag mee en zet een linkje op onze blog www.fou-does.blogspot.com! Heel leuke sjaal met een hoog 'knuffelgehalte'

    Veel succes met de blog!
    groetjes evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een geweldig mooie sjaal ik word volgster. Ben ook net begonnen met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen