woensdag 12 oktober 2011

Patchwork

Ja hoor, ik heb weer wat nieuws om handen......patchwork!

Ik volg sinds vorige week een workshop patchwork voor beginners, in het breiwinkeltje bij mij in de buurt (alsof ik nog geen hobby's genoeg heb). Afgelopen donderdagavond heb ik een begin gemaakt met het maken van een kussentje op de logcabin manier (zeg ik het nu goed?).

Het kussentje is inmiddels ingepikt door m'n dochter ;-).


De voorkant

En de achterkant


Ik vind 'm erg leuk geworden, al zeg ik het zelf. Over twee weken heb ik weer les en mag ik met iets anders beginnen. Ben nog aan het dubben wat ik zal maken......



*******

Ondertussen heb ik ook niet stilgezeten met m'n granny kussen. De voorkant is klaar, de achterkant nog niet. Toch wil ik 'm jullie alvast laten zien, want ik vind 'm nu al zo mooi worden!



******

En.......ik zie dat het niet lang meer duurt voordat ik 50 volgers heb! Dat betekent dat er een Give Away zit aan te komen. Ik weet al wat ik voor jullie ga maken, heb het garen al gekocht en de haaknaald in de aanslag. Dus hou m'n blog in de gaten, want de Give Away komt er binnenkort aan!



7 opmerkingen:

  1. Gaat je goed af, het patchworken; ziet er netjes uit. Ook het granny-kussen begint al duidelijk vorm te krijgen en wordt ook al mooi. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat patchwork ziet er idd prachtig uit, gaat vast ook sneller dan haken, maar ik vind je granny super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker actief geweest. Leuk die patchwork kussen. De gehaakte voor en achterkant zien er al erg fleurig en gezellig uit.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kussentjes! Pas maar op, dadelijk raak je ook verslaafd aan patchwork en heb je tijd tekort om aan al je verslavingen te voldoen ;-)
    En de Granny kussen gaat ook erg leuk worden. Je bent weer flink bezig.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via via kwam ik op je blog.... leuk te lezen dat je ook een soort van verslaafd bent aan dat haken ;-)
    Ik ben vanaf nu volger... op naar de 50 hè.
    Ik heb er geloof ik 23... duurt nog eventjes dussssss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die granny squares zijn echt verslavend!
    Psssst... kijk eens op m'n blog, het give-awayresultaat is er ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk patchworkkussen!
    De kleurtjes komen me bekend voor, en het patroontje ook;)

    BeantwoordenVerwijderen