woensdag 19 oktober 2011

Mijn grannykussen is eindelijk af!

Tatterataaaaaaaaaaa!

Mijn grannykussen is eindelijk af...

 

de voorkant




en de achterkant

 
Ik heb een poging gedaan een mooie collage te maken met Picasa, maar het lukt me helaas niet......baal er flink van, maar ik krijg het niet voor elkaar......iemand nog tips?
 
*******
 
Het gaat goed met mijn UFO's. Het worden er steeds minder. Ik heb er nog wel wat liggen natuurlijk, zoals m'n mozaïekwerkstuk (bloem), ook heb ik nog een mozaïekschatkistje liggen, m'n omslagdoek niet te vergeten, ik heb nog een zpagettitasje liggen die ik nog wil uithalen omdat ie zo zwaar op de schouder is én ik ben bezig met een Give Away van mohair..........deze krijgt nu even voorrang.....Benieuwd wat ik aan het maken ben? Nou, het wordt een s...........nee, ik zeg het lekker niet, gewoon even afwachten, ok?
 

15 opmerkingen:

  1. Wow wat een onwijs mooi kussen!
    Leuk dat hij ook aan 2 kanten te gebruiken is!

    Ik maak mijn collages altijd met http://www.beeclip.com/ Je moet je wel gratis registeren maar verder kun je lekker aan de slag en ze gewoon downloaden.

    Groetjes Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden, je kussen! Lekker fleurig en kleurrijk, staat mooi op de effen blauwe stoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden!

    Ik heb al eens Picasa 3 gebruikt voor een collage.
    Heb je de nieuwste versie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Just For Joy. Ik heb de nieuwste Picasa 3....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kussen .....mooie kleurencombinatie ....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig kussen !!! Goed gelukt hoor !!!
    Jammer genoeg de collage dus niet en zo rommelen we samen maar wat aan. Die tip van beeclip ga ik ook maar eens bekijken denk ik. Ingewikkelder dan picasa kan het toch niet zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Moos, bedankt voor je tip, ga ik zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je kussen mooi geworden. Staat prachtig in je blauwe stoel.

    Wat picasa betreft het is echt heel simpel hoor maar moeilijk zo uit te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, die voorkant vindt ik het mooist!
    Zou ook leuk in mijn bank passen HAHA!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gewenste foto's in een map plaatsen;
    Picasa starten;, gwenste map openen; foto's selecteren; in keuzelijst klikken op "maken" en dan "collage"; in rechterbalk zie je daarna diverse opties; gewoon uitproberen, dan zie je de verschillen.
    Ik hoop dat het zo lukt, ik ben ook een beginnende Picasa gebruiker.
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hola. Te ha quedado preciosa la almohada, los colores son monísimos.
    Un saludo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi kussen! Staat erg mooi. Ik kan van zulke dingen altijd helemaal vrolijk worden.

    BeantwoordenVerwijderen