woensdag 26 oktober 2011

Het is tijd!

Tijd....om te genieten van de mooie herfstkleuren van ons boompje in de achtertuin......



Het is ook tijd voor verkoudheid, hoesten, snotteren, enfin, je kent het wel. Ik zit hier achter m'n laptop te bloggen met een lading zakdoeken om me heen, een hoofd vol watten en inmiddels een kop warme thee....HATSJOE!

Waar het ook tijd voor is...... is om binnenkort iets leuks te verloten onder alle volgers, want.....het zijn er inmiddels 50!

Ik vind het zo bijzonder dat jullie de moeite nemen om mijn blog te volgen en te lezen (hoop ik). En ik wordt ook erg blij van jullie leuke reacties (en antwoorden op mijn vragen als ik weer es niet snap hoe het werkt). Bedankt daarvoor en blijf dat vooral doen hoor!

Ik zal jullie alvast een sneak preview geven van wat ik voor jullie aan het maken ben...hier komt ie.....

Ik heb helaas niet zoveel tijd om te haken, dus het duurt nog even, maar ik doe m'n best zo snel mogelijk jullie mijn Give Away te laten zien.

Tot later!

5 opmerkingen:

  1. Ow, dat boompje! Zo een wil ik ook graag, vind het prachtig. Weet jij toevallig de naam van jouw exemplaar?
    Stokhaken, dat heb ik al uitgeprobeerd en ik begin bijna met het echte project. Ben benieuwd hoe het bij jou wordt; het ziet er lekker zacht uit in een mooie kleur blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is het een beukenboompje.....
    Dat wat ik aan het maken ben is inderdaad lekker zacht (mohair met acryl) en de kleur komt helaas niet zo goed uit op de foto, het is nl. heel licht paars.....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzonder kleurig boompje!! En erg mooi dat stokhaken, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die herfstkleuren. Maar geef mij de zomer maar weer.

    Mooi die paarse sjaal. Hoe staat het met je gestokhaakte stola?

    Beterschap gewenst en gefeliciteerd met je 50 volgers. Voor je het weet zijn het er 100.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen