vrijdag 9 september 2011

Van alles wat!

Jemig, wat gaat een week toch snel! Het gewone leven is inmiddels weer begonnen en de kids hebben hun eerste schoolweek al weer bijna achter de rug. Zwemles, sport, muziekles....zoals vanouds. Ook ik heb niet stil gezeten, ik heb namelijk een Wip afgemaakt, jawel!!

Sinds vandaag prijkt op de boekenplank van Dochter deze pauw, gemaakt van decopatch.




Twee jaar geleden kwam ik voor het eerst in aanraking met decopatch. Ik maakte op een beurs in Assen deze kameel, gemaakt van allerlei kleine stukjes gescheurd decopatch papier.


Nu moet ik zeggen dat decopatch niet echt mijn ding is, ik laat het hier dan ook bij. Ik ga toch liever haken of mozaïeken ;-) And guess what.....ik heb ook al bijna een Wip haakwerk af......goed hè? Pff, ik ben echt niet van de lange werkstukken, hoe mooi ze ook mogen worden. M'n omslagdoek (gestokhaakt) is nog steeds niet af, maar goed, de winter moet nog komen......Het wordt wel heel mooi hoor, maar daarover later meer......

Zie hier mijn bijna afgerond project. Het dekentje voor 'zieke kids die lekker op de bank willen hangen'. Op de foto lijkt ie kleiner dan dat ie in werkelijkheid is. Ik heb er bijna 4 bollen Saskia wol van de Wibra in zitten.


Eens kijken....wat heb ik nog meer liggen.....een kussentje in wording. Mooie kleuren hè?


Mijn mozaïek bloem vordert gestaag......nog drie blaadjes te gaan en dan invoegen.



En tot slot ben ik natuurlijk ook nog met wat nieuws bezig (ik kan het toch niet laten). Het is een verzoeknummer en ja......enig idee wat dit gaat worden?


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Andina


7 opmerkingen:

  1. Je bent goed bezig met van alles en nog wat! Die mozaik bloem wordt ook mooi.
    Bij je gele projectje denk ik in eerste instantie aan barbapappa, maar ik zit er vast helemaal naast....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een matroesjka? :)
    Mooie kleurencombinatie voor je kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bedacht, maar nee.....
    Een tipje van de sluier: het is een figuurtje dat je regelmatig op tv ziet....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je met veel projecten bezig, wauw! Je vroeg naar het patroontje van mijn sjaal, de steek komt uit het boekje 'Hip haakwerk' van Jan Eaton.
    Groetje, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. laalaa van de Teletubbies
    groetjes Liesbeth, het lukt nog even niet om volger te worden hier vanaf het werk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @anoniem. leuk dat je volger wilt worden! En nee, het is niet laalaa...wel leuk bedacht ;-)

    De tv serie waar dit figuurtje in voorkomt is vooral gewild bij jongens...

    BeantwoordenVerwijderen