vrijdag 30 september 2011

O nee toch.......met een glimlach

En ook ik mag er aan geloven......dankzij Liane van Petite Fee. Ik had deze berichtjes al op een aantal blogs gezien en dacht nog...."als ik maar niet"....Maar stiekem vind ik het wel leuk hoor, alhoewel het toch nog lastig is 10 dingen neer te zetten over jezelf.

Daar gaan we dan:

  1. Ik ben moeder van een zoon van 9 en een dochter van 6 en samen met mijn lieve man woon ik in het noorden van het land (je moet ook niet alles prijsgeven hè).
  2. Ik ben drie dagen in de week werkzaam op een advocatenkantoor als juridisch secretaresse.
  3. Mijn grootste wens is een eigen hobbywinkel hebben, maar ik weet ook dat dat er nooit van zal komen.
  4. Haken heb ik van mijn moeder geleerd. Ik haakte vroeger van die lange slierten lossen in allerlei kleuren tot één grote bol.
  5. Sinds enige tijd is onze lieve poes vermist. We hebben er alles aan gedaan om haar terug te vinden, maar dat is helaas niet gelukt.
  6. We hebben sinds een paar dagen een nieuwe (asiel)kat aangeschaft, van 6 jaar oud. Het is een dikke schat, maar ik mis onze poes toch nog erg.
  7. Ik houd niet alleen van haken, maar ook van mozaïeken. Eigenlijk vind ik alle creabea activiteiten wel leuk en wil ik alles wel proberen, maar de tijd ontbreekt me. Meestal heb ik pas 's avonds tijd om te hobbyen.
  8. Ik houd niet van koken, ik ben dan ook geen keukenwonder. Mijn man vindt het gelukkig erg leuk én kan goed koken, dus heb ik het even goed voor elkaar?
  9. Als ik mijn leven over zou kunnen doen, dan had ik bepaalde dingen anders gedaan, nog even wat langer thuis blijven wonen, een andere schoolkeuze gemaakt, dat soort dingen.
  10. Het bloggen heb ik dit jaar 'pas' ontdekt. Het was ook dit jaar dat ik het haken (weer) heb opgepakt. Het geeft mij heel veel plezier om te zien wat je met een haaknaald en draad allemaal kunt creëren en ik doe via jullie blogs heel veel inspiratie en ideetjes op.
Nou, dat was het dan, dat viel best mee ;-)

Eens kijken....wie zal ik nu es taggen. Ik heb begrepen dat het absoluut geen verplichting is, dus als je er geen zin in hebt, no worries.....




Succes dames!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je hebt meegedaan. Ben ook altijd bang dat ik er mensen mee lastig val maar gelukkig dat je het ook leuk vond.
    Super leuk stukje en sommige dingen ook erg herkenbaar. En waarom zou een eigen hobbyzaak er nooit van kunnen komen? Als dat je grootste wens is, dan zou ik er maar al je energie en tijd in stoppen en die wens zeker in vervulling laten gaan voordat je er straks spijt van krijgt. En dan zeg je "had ik het toch maar eerder gedaan".
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, jij ook al? hihi.
    Leuk om te lezen! Ik hou ook niet van koken, maar heb geen man die het voor me doet, dus tsja... Al die verschillende hobby's en het uitproberen ervan; heel herkenbaar, maar een dag heeft helaas maar 24 uur.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen