vrijdag 2 september 2011

Lezen

Balen.....had ik net een nieuw bericht in elkaar geknutseld, doet Blogger raar en kan ik weer helemaal overnieuw beginnen....zucht....Ik had getypt dat ik het vandaag zulk heerlijk weer vind en dat we wel een mooie nazomer verdiend hebben hier in Nederland en ik had ook getypt dat ik blij ben met de nieuwe volgers op mijn blog en dat als ik 50 volgers heb ik m'n eerste give-away ga doen......!

Ok, overnieuw dus! Ik heb deze week 2 gehaakte boekenleggers afgemaakt voor mijn beide kids. Eentje in de kleuren die zoonlief leuk vindt en eentje in de vorm van een bloem voor dochterlief. Onze kids zijn namelijk dol op lezen. De oudste is gek op de boeken van Geronimo Stilton en de jongste leest alles wat los en vast zit, dus die heeft inmiddels het Geronimo Stilton virus ook te pakken. Hieronder zie je het resultaat. Ik heb het patroon van de bloem boekenlegger hier gevonden, maar wel wat aangepast aan mijn eigen smaak.



Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Leuke boekenleggers. Heerlijk dat je kinderen zo gek op lezen zijn!

    (Ik kom overigens uit Friesland, dit vroeg je me vorige week)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Andina,

    wat een leuke blog heb je! Ik ben meteen volger geworden. Ik haak ook graag, ik ben bezig met een bloemensjaal.
    Je bent altijd welkom op mijn blog: http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen