zondag 3 juli 2011

Keuzes

Hebben jullie dat nu ook? Dat je met zoveel ideeën in je hoofd loopt op creatief gebied, dat je gewoon niet weet wat je het eerst en het laatst wilt maken? Eigenlijk is het 'gewoon' een kwestie van keuzes maken, maar .....ik kan zo moeilijk kiezen, ik vind zoveel dingen leuk, zucht...........

Vroeger, toen ik nog thuis woonde, was ik ook wel een creabea. Ik heb van alles uitgeprobeerd. Filigraan, pergamano, breien, met een strijkijzer 'verven' (geen idee meer hoe dat heet), kaartjes maken, tekenen. Daarna kwam een periode dat ik er niet zoveel meer aan deed. Druk met school, later met werk, maar het bleef op de achtergrond sluimeren. En zo ineens is het er weer, die drang naar creativiteit. En wat een heerlijk gevoel geeft dat  om te zien wat je kunt creëren met een paar mozaïeksteentjes en een ondergrond en dat je met een haaknaald en een bolletje garen zoveel moois kan maken wist ik een jaar geleden nog niet.

Sinds een paar maanden ben ik dus weer helemaal aan het creabea-en. Mozaïeken en haken heeft mijn duidelijke voorkeur. Een half jaar geleden ook ontdekte ik het bloggen. Er ging een wereld voor mij open! Nog meer leuke ideetjes, patroontjes en creaties van andere blogsters.

Inmiddels heb ik dan ook ontzettend veel patroontjes verzameld en ideeën opgedaan via blogland, is mijn to-do-lijstje flink gegroeid en wordt het tijd dat ik eerst mijn UFO's (unfinished objects) eens ga afwerken voordat ik weer nieuwe ideetjes ga oppakken!

Nou vooruit dan, deze heb ik nog even snel tussendoor gemaakt. Ik kon het niet laten.......;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen