woensdag 27 juli 2011

Ik ga op vakantie en ik neem mee.......

.......het lekkere warme zonnetje dat vandaag in mijn achtertuin schijnt en natuurlijk m'n haakprojecten!

Maar o jee, wat is de keuze moeilijk, want ik kan (en wil) niet alles meenemen naar de camping.

Ik heb alle UFO's (op haakgebied althans) op de buitentafel gelegd en moet toch echt een keuze maken........


ietsje dichterbij......

Oké, we kunnen kiezen uit...


een granny square deken waar dochterlief zo graag onder ligt

m'n gestokhaakte omslagdoek


dit wordt een bolero voor dochterlief naar een idee op het blog van maarnietvangrijs


en dit wordt mijn eerste granny square kussen


Best lastig hè. Wat zouden jullie kiezen.............?

Ik heb deze week in ieder geval één UFO afgemaakt. Het is een waxinelichthouder die ik heb voorzien van hele kleine mozaïeksteentjes. Die nemen we mee op vakantie!

Tot slot wens ik iedereen een hele fijne vakantie toe, tot later!


***

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke projecten allemaal, ik zou gewoon ALLES meenemen!! ;-) Verheug me nu al op je posts als alles af is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blog en wat haak je mooie dingen!Ik ben je gelijk gaan volgen!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen