woensdag 20 juli 2011

Gewonnen!

Allereerst......WELKOM nieuwe volgers, gezellig dat jullie er zijn!
                                                                       
Kijk eens wat ik heb ontvangen van Monique.
Ik heb haar Give Away (pannenlap/onderzetter) gewonnen.
Het krijgt een mooi plekje in m'n keuken.
Dank je wel, Monique!

Prachtig gemaakt!

 
***
Op dit moment ontbreekt me de tijd om nieuwe dingen te haken, mede vanwege de aankomende vakantie. De kids hebben morgen hun laatste schooldag en daarna kan ook ik genieten van een paar weken vrij. Heerlijk!

Ach, en ik heb nog zoveel haakwerkjes liggen die ik nog graag af wil maken. Zo ligt er natuurlijk ook nog mijn omslagdoek, die is nog lang niet af. Ik heb nu 2 van de 6 bollen gebruikt, dus nog 4 te gaan. Het duurt inmiddels vrij lang voordat ik een rij af heb, ik ben er zo een uur mee bezig, maar goed, het resultaat is er natuurlijk ook naar. Ik vind 'm echt prachtig worden, alleen die kleuren al, mjammie!


***

Ik heb nog een heel klein (letterlijk en figuurlijk) mozaïekwerkje liggen die ik nog graag voor de vakantie af wil hebben, dan kan ik het mooi meenemen voor op de camping. Het is een glaasje waar een waxinelichtje in past. Deze bekleed ik aan alle vier zijden met mozaïeksteentjes.



De foto is niet al te scherp helaas, maar als het af is, laat ik het opnieuw zien hoor.

***

1 opmerking:

  1. Fijn dat de pannenlap goed in Groningen is aangekomen en dat je hem leuk vindt.
    Veel plezier ermee.

    Alvast een hele fijne vakantie.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen