woensdag 30 maart 2011

Haakfrutsels



Ik kocht laatst voor een prikkie
deze mooie mand voor m'n
bolletjes katoen......

...en gewapend met een
boekje van Christel Krukkert
begon ik aan mijn grote
haakavontuur
                                         
Ik begon met het maken van
kleine beestjes, daarna
kwamen de cupcakes...
  
...de vierkantjes, de bloemetjes,
etc.....














In mijn hoofd zitten een heleboel ideeën die ik graag wil uitvoeren; zo wil ik graag een tas maken van vierkantjes, of een kussen, of een sprei, of.....en welk vierkantje zal ik dan gebruiken, die met gaatjes, die met stokjes, die met een bloemetje in het midden....zucht...... of....zal ik nog zo'n leuk beestje maken, of een onderzetter, of een theeservies.......   

1 opmerking:

  1. De bedoeling was eigenlijk dat ik de "grote kamer" zou opruimen, voordat ik naar de markt ga fietsen. Nu blijf ik hier op jouw blog hangen!! Schiet niet op zo. Maar wat 'n ontzettend leuke struisvogel heb je gehaakt, ik vind het erg grappig. Groeten Cilia

    BeantwoordenVerwijderen